Lets get started!

Trip End Sep 20, 2013

Flag of United Kingdom  , England,
Thursday, September 20, 2012

Baja para leer en espaniol

ENGLISH
 So...with 12 kg on my main backpack and 4 on handluggage it gets started! I'm at Heatrhow waiting for my flight. I'm not being negative but...there were no more window seats free on the plane, it took me 1 hour long to go through security, mine is the only flight delayed...ha! I hope I don't have to seat near to someone smelly or noisy for 11h 30min!!
Today i've been walking arround Oxford street, Leicster squiare and Picardilly with the 16kg backpack on my back! I haven't started and I'm already death!

Next time I write something I will be at the other side of the Ocean!!
See u soon!
x

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ESPANIOL

Pues..con 12 kg es mi mochila, y 4 de equipaje de mano, empieza la aventura! Estoy en el aeropuerto de Heathrow esperando mi vuelo. No es por ser negativa pero...no quedan ni ventanas ni pasillos libres en el avión, tardé mas de una hora en pasar el control de seguridad, mi vuelo es el unico que está retrasado...ja! Espero no tener que sentarme al lado de alguien que huele mal o que hace mucho ruido durante 11 horas y media!

Hoy he estado caminando por Oxford Street, Leicster Square y Picardilly con los 16 kg a la espalda...Aún no he empezado y ya estoy muerta!!

La proxima vez que escriba algo será desde el otro lado del océano!