Weekje offline

Trip Start Sep 23, 2012
Trip End Oct 15, 2012

, Beau Vallon,
Sunday, October 7, 2012

Morgen vertrekken we naar een privé eiland: Denis Island. Dat wordt een weekje onwijs relaxen want hebben daar alles inclusief en hoeven dus niet zelf te koken en boodschappen te doen. We sluiten onze honeymoon in stijl af :)
Wat ze echter niet hebben is internet of telefoon. Dus een weekje rust op de blog (ja we weten het we zijn nog maar net online...sorry)

Vandaag een onwijs leuke dag.
Vanochtend met een glass bottom boat op pad. De meiden vonden het geweldig om de visjes onder de boot te zien. Daarna nog ff op klein eilandje aan het strand gespeeld. Er was ook een ander stel mee met twee meisjes van dezelfde leeftijd. Hun jongste dochter was nog net geen jaar en heette ook Lara, heel toevallig. De beiden Lara's waren op de terugreis erg moe en vielen beiden in slaap, zo schattig. Even later vielen ook Tess en het andere meisje in slaap. Leuk voor Tess om met leeftijdgenootje te spelen, taalbarrieres bestaan dan gewoon niet.

Het hele weekend is er hier Regatta, feest op het strand en allerlei bootwedstrijden ed. Daar zijn we vanmiddag wezen kijken. Wat een gekkenhuis. Overal auto's en onwijs druk. Maar super leuk om mee te maken. Tess en mama hebben nog heerlijk op het strand gedanst, wat voor veel lachende toeschouwers zorgde.
Na diner beiden meisjes snel onder de douche geslingerd en in bed. Nu wij ook moe, zo lekker slapen en dan morgen weer tassen pakken. De tijd vliegt veels te hard voorbij..