23 september tot 2 oktober deel 1

Trip Start Sep 23, 2012
Trip End Oct 15, 2012

, Beau Vallon,
Tuesday, October 2, 2012

We lopen enigszins achter met ons blog. Op onze eerste lokatie op het eiland Praslin werd ons elke dag beloofd dat er morgen een wifi kaart voor ons zou zijn....je snapt het al dat is heel de week niet gelukt. Hadden natuurlijk best wel naar een internet café kunnen gaan maar de keus tussen heerlijk in de zee liggen en op het strand spelen of op onze veranda hangen met een lekker koel biertje of naar een internet café gaan is niet zo'n hele moeilijke keuze.
Nu zitten we op het eiland Mahe en hebben we wel een wifi kaart dus kunnen nu een weekje schrijven.

Na een dagje bijkomen van onze bruiloft en tassen pakken worden we op zondag 23 september om 13.00 uur door de taxi opgehaald en naar Schiphol gebracht. Tess zingt luidkeels 'we zijn er bijna' (bijna is een ruim begrip).
Onze vlucht naar Dubai is wat vertraagd, maar we vliegen met het grootste passagiersvliegtuig dus we willen wel even wachten hoor. Tjee wat veel mensen passen er in zo'n groot vliegtuig, de lounge is er duidelijk nog niet op ingericht elke stoel is bezet en dan nog staan er veel mensen. Lara doet alvast een tukje in de rugdraagzak.
In het vliegtuig zit Tess aan het raam en die vindt alles prachtig, ze krijgt cadeautjes van de stewardess. Lara vindt het vast op schoot zitten bij mama wat minder leuk maar tijdens opstijgen toch echt noodzakelijk. Het vliegtuigeten vinden de meiden heerlijk. Lara doet na het eten een slaapje in haar Babycot. Helaas een kort slaapje, samen met de baby schuin achter ons houden ze een concert. Overstap in Dubai, drukke mengelmoes van nationaliteiten.
Van Dubai naar Victoria, hoofdstad van Mahe, Lara valt na een fles melk heerlijk in slaap bij mama op schoot en ook Tess doet een tukje. Na landing op Mahe, bergen, palmbomen, regenboog! we zijn op de Seychellen!!!!! Laat onze vakantie maar beginnen, oh nee eerst nog door de douane en koffers zoeken, dan transfer naar de haven, paar uur wachten...., uur met de veerpont naar Praslin en dan met busje naar ons huisje aan Anse Volbert. Ons nieuwe huis zoals Tess het noemt :)