In de Seychellen

Trip Start Sep 23, 2012
Trip End Oct 15, 2012

, Beau Vallon,
Tuesday, October 2, 2012

Veerpont van Praslin naar Mahe: erg ruige zee en dan bedoel ik ook ERG ruige zee, de boot gaat hard op en neer en onze magen ook...Steeds meer mensen om ons heen pakken een papieren zakje en de kots geluiden worden steeds harder. Tess zit bij papa op schoot en ze vindt het wel eng maar ze houdt zich goed. Lara ligt heerlijk bij mama te slapen, we zitten net tegen elkaar op te scheppen dat Lara zich helemaal niks van het geschommel aantrekt en heerlijk slaapt als Lara zich ineens opricht en alles onderkotst! We zitten helemaal onder plus de grond en rugzak, van allerlei kanten krijgen we papieren zakjes, doekjes en vuilniszak aangeboden. De rest van de reis is het goed door de mond ademen en zorgen dat je je wat afsluit voor de geluiden om ons heen.
Gelukkig is de beloning voor al dit leed in Beau Vallon fantastisch, we zitten in een magnifiek groot appartement voorzien van alle gemakken. Zelfs een wasmachine wat nu wel heel fijn is met die ondergekotste kleding :) we zitten nu wat verder van het strand maar hebben hier wel een zwembad.

Irma on

Fijne verrassingen hebben kindjes altijd. Go Lara :p Fijn dat je de luxe van een wasmachine hebt.