Ice Bar

Trip End Jul 25, 2011

Flag of Thailand  ,
Friday, July 8, 2011

Skrevet av Lasse.

Idag har vi slappet av på stranda i timesvis og forhåpentligvis fått litt farge på kroppene våre. Det ville vært en smule kjipt å komme hjem fra denne turen og ikke være brunere enn dere der hjemme ;P Når solen hadde gått ned gikk vi tilbake til hotellrommet for å stelle oss klare for en kveld på byen, men når tiden endelig var inne for å begynne pubrunden så fant vi plutselig ut av at det egentlig ikke fristet så veldig alikevel. Vi gikk istedenfor på en fin restaurant og kjøpte masse forskjellig god mat. Etter måltidet gikk vi på en liten shoppingrunde og handlet litt dill og dall. Mens vi gikk og shoppet så fikk vi øye på et reklameskilt for en bar som kunne friste med en temperatur på -7 grader (Ice Bar). Dette hadde vi veldig lyst til å oppleve og vi var derfor bare fort innom hotellrommet for å kaste fra oss litt ting før vi labbet i retning mot Ice Bar.

Det kostet faktisk rundt 80kr per person og komme inn på denne baren, men da var det 2stk drinker inkludert i prisen. Vi ble utstyrt med parkas, hansker og en flott lue før vi fikk lov til å gå inn i selve barområdet. Når vi kom inn så var det absolutt ingen tvil om at det var -7 grader der inne. Det var seriøst bikkjekaldt og det var ikke lenge vi var der inne før vi måtte trekke ut i varmen igjen.

Etter dette korte og kalde bar besøket så gikk vi nok engang tilbake til hotellrommet, men denne gangen var det for godt.

Judith on

Hallo begge to! Dere kledde godt "utkledningen" i isbaren. Skjønner det ble kaldt, vi går ikke akkurat med klikk-klakker når det er -7 her hjemme. Og brune har dere såvisst blitt. Ingen fare for at dere ikke er brunere enn oss her hjemme, for vi bor i regntøy. Men øyner håp, det har kommet hetebølge lenger ned i Europa hvor de også har hatt mye regn, så kanskje det trekker oppover. Enig med Olaug at det skal bli godt å få dere hjem, selv om dere suser videre til Oslo ganske kjapt igjen.

lasse-kaya
lasse-kaya on

Nei, fottøyet matchet ikke helt med parkasen ;P
Vi har begynt å glede oss veldig til å komme hjem igjen nå og vi skal prøve å være hjemme lengst mulig før vi flytter til Oslo =)