Room-service.

Trip End Jul 25, 2011

Flag of Indonesia  , Bali,
Friday, June 17, 2011

Skrevet av Lasse.

Idag reiste Stig-Jonathan tilbake til Norge etter en uke her i Bali. Vi fulgte han til flyplassen klokken 06.45 imorges og takket han for en kjempe koselig uke. Det var nesten litt stusselig å reise tilbake til hotellrommet igjen etterpå og bare være oss to igjen, men vi er jo vant til det.
Og takket være Stig-Jonathan så kan vi nå handle en hel haug her nede, han tok nemlig med seg en god del av tingene våres hjem.

Når vi kom tilbake til hotellrommet etter å ha vinket farvel til Stig-Jonathan på flyplassen, så var det bare å få lagt seg igjen med engang og da våknet vi ikke igjen før klokken to. Og grunnet overskyet vær så ble det til at vi tok en rolig dag på hotellrommet idag. Vi forlot knapt hotellrommet for å spise mat engang, det er jo slikt man har room-service til =)
Det har med andre ord blitt noen episoder med The O.C i tillegg til at vi har vært litt dårlige til å blogge i det siste så vi hadde litt å ta igjen der også.

Nå har klokken passert midnatt og for øyeblikket så pøsregner det, men vi satser på at det har gitt seg innen vi står opp for da skal vi nemlig finne en plass hvor vi kan prøve elefantridning.