City Beach.

Read my review - 2/5 stars

Flag of Australia  , Western Australia,
Thursday, April 7, 2011

Skrevet av Kaya.

Dagen begynte med at vi stod opp rundt 10.30. Da tok vi fatt i syklene, som vi måtte levere tilbake rundt lunsjtider. Det var ikke særlig deilig å sette seg på sykkelen igjen for å si det sånn. Det var ganske vondt i rumpa for å si det sånn :P

Når vi hadde levert fra oss syklene, satte vi oss på en buss med retning mot City Beach. Jeg hadde gledet meg kjempe masse til dette, endelig kunne vi legge oss ned på stranda og bli brune MEN den gang ei. Når vi kom til City Beach begynte det først å regne litt. Men heldigvis satt vi enda på bussen, og det stoppet når vi gikk av. Men det var ikke det eneste, for å si det sånn var det ganske mye vind også. Derfor ble strandvisitten ganske kort. Vi måtte holde fast på alle tingene vi hadde, slik at de ikke skulle blåse vekk. Noe interressant vi fikk sett var de store bølgene. Så turen var ikke helt bortkastet. Det som var greit var at hvis vi reiste tilbake innen 2timer var returen gratis, så vi benyttet oss av det ;)

Akkurat nå sitter vi på en internett kafe, det er nemlig ikke internett på det Hostellet vi bor på nå. Klokken her er nå 16.15 og resten av dagen skal vi bruke på å pleie de solbrente kroppene våres ;)

Håper dere har det fint der hjemme i Norge, for vi har det helt fantastisk her nede =)

XoXo

My Review Of The Place I Stayed