Første dagen i Perth.

Read my review - 3/5 stars

Flag of Australia  , Western Australia,
Tuesday, April 5, 2011

Skrevet av Lasse.

Når vi la oss ble vi enige om at vi skulle stå opp tidlig for å prøve å få inn døgnrytmen fortest mulig, men det endte opp med at vi bare skrudde av alarmene som gikk i 9 tiden og sov til ca. 12.30.
Det tok ikke lang tid før vi fikk på oss sommertøy å begynte å gå mot sentrum av Perth for å utforske storbyen litt. Vi fant fort en handlegate hvor vi tilbrakte mange timer i det fine været (34 grader).
All shoppingen gjorde at vi sprakk dagsbudsjettet vårt allerede (dag 1 av 114), men vi handlet bare ting vi trengte som for eksempel en ekstra badeshorts, bikini, badehåndklær, osv....

Så dagen idag har for det meste gått til utforsking, shopping og sanking av brosjyrer for alle mulige aktiviteter vi kan finne på i området rundt Perth.
Planen for morgendagen er å leie sykler og stikke en tur innom Kings Park på veien til en eller annen idyllisk strand hvor vi skal tilbringe mye av dagen. Har nemlig fått beskjed om at vi ikke kan gå rundt her som noen vandrende lik, hva nå enn ho skulle mene med det...

My Review Of The Place I Stayed

Loading Reviews

Judith on

Nei, det er klart, vandrende lik er ikke noe koselig syn! Men, litt sympati med oss i det kalde nord kan dere vise, og ikke bli for brune:-) Har dere funnet en plass å sove som er trivelig? Kos dere videre og vi følger med dere på reisen!

Trine on

Så gøy å lese! Håper dere har det helt topp! Gleder meg til å se bilder!
Enig med Judith at dere må tenke på oss her hjemme når dere ligger i solen og blir brune ;)