Da var pakkingen unnagjort =)

Trip Start Mar 31, 2011
Trip End Jul 25, 2011

Hos Lene

Flag of Norway  ,
Saturday, April 2, 2011

Skrevet av Lasse.

Det er bare noen timer om å gjøre før vi setter kursen mot Australia (Perth) og endelig kan vi si at vi er 100% ferdig pakket og klare til avreise. Vi har løpt som gale rundt i Oslo idag og kjøpt de resterende tingene vi har manglet.
Og ikke nok med det, vi har til og med rukket å ordne oss leilighet i Oslo som vi skal flytte inn i omtrent rett etter hjemkomst. Så vi har ikke bare en lang og spennende reise å se frem til, men også en 55Kvm leilighet ved brattlikollen =) Jippi!!

All bagasjen vi har med oss.Når det gjelder pakkingen til en tur som dette så kan vi begge to skrive under på at det ikke er en lett sak. Man ønsker jo selvfølgelig å ha med seg så mye som mulig, men samtidig så må man jo ta med i beregningen at man kommer til å kjøpe en del ting på reisen også, så hvor skal grensen settes? Vi ble enige om å prøve å ikke overstige 15kg og det klarte vi også. Begge to havnet på rundt omkring 13kg + håndbagasje da selvfølgelig.
Kaya sin bagasje består av tøy,tøy,tøy,tøy og tøy og ikke minst tøy. Og min bagasje består av tøy,tøy,reisebøker, litt til tøy, noen flere reisebøker og ikke minst alt av fellesting.

Også har vi jo håndbagasjen da, der kom jeg litt dårligere ut av det enn det Kaya gjorde. Min veide litt i overkant av 7kg, mens kaya sin veide ganske nøyaktig 3kg. Forklaringen her er at jeg nok en gang har pakket med meg noen reisebøker, en pc, filmkamera, reisedokumenter, osv...
Og Kaya sin sekk virker det som veier 3kg uten noe oppi for jeg vet egentlig ikke hva hun har oppi der, er det kanskje enda mer tøy? Neida, det skal da ikke være nødvendig med tanke på at hun har prestert å pakke med seg hele 16stk topper på denne turen. Nei du leste ikke feil, 16stk ja.....

Men nå er tiden inne for oss å få litt søvn før vi skal tilbringe totalt 20 timer på fly før vi ankommer Perth.

God natt og ha det bra, vi skal tenke på dere alle sammen i det vi forlater kalde ufyslige Norge om noen timer til =)