Shoppen en een korte stadsverkenning

Trip Start Jul 22, 2010
Trip End Aug 12, 2010

Sunday, August 8, 2010

Deze morgen gaan shoppen naar 'Las Americas Premium Outlets', een groot openlucht grote-merken-shopping-center vlak naast het ijzeren gordijn, ik bedoel de Mexicaanse grens. Ge begrijpt dat ik liever een dagje in Zion NP zit. Maar ik had het beloofd, San Diego is "Women rules". Dus ik gedraag me ...constructief.
In de namiddag gaan we naar Coronado, een schiereiland voor San Diego,te bereiken via een grote brug. Die is zo hoog gebouwd om de vliegdekschepen van de marine basis door te laten. Het is effe aanschuiven om de brug op te raken en op het schiereiland is niet zoveel te zien behalve mooie tuinwijken en wat stranden. Dan maar naar San Diego Old Town, waar San Diego ontstond. Er heerst een feeststemming en er zijn overal souvenir winkeltjes en restaurantjes. Je kan je hier inbeelden hoe het was in de jaren 1850.
Het is trouwens feest vandaag in San Diego. Overal hangt de Amerikaanse vlag te wapperen. Morgen moeten we eens vragen wat er te vieren valt.

Nu gaan we slapen (de kinderen liggen weeral uitgeteld in bed en het is nog geen 10uur) want morgen moeten we op tijd op om naar Seaworld te gaan.

Groeten

Bart

Christiane on

Misschien gan je dan wel een orka zien.
groetjes
Christiane

frank on

Respect Bart, respect... een dag winkelen volop in je vakantie!!