By by solitude, welcome back to the real world

Trip Start Jul 22, 2010
Trip End Aug 12, 2010

Saturday, August 7, 2010

De zeer drukke I15-South brengt ons van Las Vegas naar San Diego. Ik moet mijn mening herzien betreffende het 'relax rijden' (zie vorige dag). Op een 4-vaks autostrade wordt er gewriemeld dat het een lieve lust is. Snelheids duivels maken er een sport van om te slalomen tussen de 4 vakken want het is blijkbaar niet de gewoonte om rechts te houden voor wie wat trager rijdt. We staan zelfs even in de file!

We verlaten de woestijn en de hoge temperaturen. We rijden Los Angeles langs het zuiden voorbij, maar we zien niets behalve een dikke smoglaag. Hier is het al autostrade wat de klok slaat. Er zijn, richting San Diego, express lanes (tol) en carpool lanes, voor de de andere auto’s zijn er nog 4 lanes over. Al goed dat het weekend is en geen avondspits in de week.

Maar San Diego ziet er een leuke stad uit. Ons Hotel ligt aan een haventje maar wel aan de verkeerde kant van het water. We zullen de auto moeten nemen om naar het centrum te gaan.
We gaan nu even op verkenning naar het water.

Christiane on

even een goeie dag zeggen en blij dat ik mag meegenieten van jullie wondermooie reis