Trieste

Trip Start Unknown

Flag of Italy  , Friuli-Venezia Giulia,
Tuesday, July 27, 2010

Halihoo itt vagyunk Triestben, ket naqpja kempingezunk egy gyonyoru kempingben, van itt tengerpart furodtunk, buvarkodtunk, szedtunk kagylot, neztunk varat, ettunk pizzat meg lazannyat, meg setaltunk a varosban. Egy gyonyoruszep regi villamos visz fel a kis falu szelere ahol a kemping van. Ma nagyon zuhog az eso, ugyhogy nem ma indulunk tovabb hanem holnap. Az elso ejszaka vonattal erkeztunk meg Triestbe, gondolva biztos van kemping, merthogy tengerpart stb. A vonatrol leszallva kerdeztunk meg egy embert hogy hol van mondta hogy nincs, vagy mar tul keso eljutni oda, nevezett Lorenzo, akiert az occse jott ki kocsival, es baromi rendesek voltak meginvitaltak magukhoz ejszakara, Lorenzo orvos, a szuleik is, rengeteget beszelgettunk, foztunk tesztat, reggeliztunk, kulon szobank volt, teljesen osszebaratkoztunk, majd irunk nekik meg ok is nekunk. Holnap ha minden jolmegy indulunk tovvabb...Mar nagyon kozel vagyunk!!!!