The Strip og en ekstra bryllupsmiddag ;o) Dejavu !

Trip Start May 11, 2009
Trip End May 22, 2009

Flag of United States  , Nevada
Friday, May 15, 2009

15/5 2009

Så blev det tid til at få sovet lidt længe… ;o)

Efter en god nats og formiddags søvn syntes vi at vi ville bruge dagen stille og roligt og se hvad Las Vegas har at byde på !

Og det er bestemt ikke så lidt – De 3 dage vi har afsat her i Las Vegas er absolut ikke nok til at komme hele vejen rundt i byen. Ikke engang "The Strip" (Hovedgaden med de store hoteller) kan man nå at se det hele af. Vi nåede dog lidt af det, hvoraf noget af det kan ses på billeder her på bloggen.

New York – New York er virkelig også gennemført – Frihedsgudinden tager imod os, Bygningerne er lavet som kopier af Empire State, Chrysler m.fl. – Selv Brooklyn Bridge er lavet så man går en tur over den ved indgangen til resortet !

Vi fik også set Planet Hollywood…. Her er der virkelig noget for drengene at se  P – Pigerne ved spillebordene er absolut spændt op til lir ;o)

Der fik vi shoppet lidt plejeprodukter til turen mod Grand Canyon – Og heeeey – Der var lige en hel afdeling med OLE HENRIKSEN produkter…. We Looooove it !

På ”The Strip” blev det også til en drink på Harley Davidson baren og en snak med en ”lokal” i den høje musik som er over alt blev det også til.

En lokal gut i rockertøj og bandana som arrangerede Harley ture – Kristian var sku lidt tændt på tanken om en tur på Harley Lørdag, men det må blive næste gang !

I stedet blev der købt lidt Harley Davidson tøj i Harley butikken på New York – New York resortet til Kritian. Cooooooooool.

På The MGM fik vi brugte lidt $ – Vi kom forbi et af MGM's teatre og her købte vi 2 billetter til Lørdagens Show….

De kan ses her !!! Kristian mener at SVIGERMOR blir’ “lidt” misundelig nu ! hehe

Mr. Tom Jones is in town !!! Det bliver über cool Lørdag aften !!!

Det blev sidst på eftermiddagen og Anita trængte til et karbad ahhh, inden aftenens middag skulle indtages på TAO kl. 20.15.

TAO har også restaurant i New York – Og det var faktisk hos TAO i New York at vi spiste vores forlovelsesmiddag efter frieriet på toppen af Empire State Building.

Nu 1 uge efter vores bryllup – Så var det meget i sin ånd at spise på TAO igen – Og nyde det fantastiske Kobe kød… MUMS !!!

Den store Buddha som præger indretningen i restaurant TAO.

Menu:

Starters – Pork Spring Roll with Thai chili Sauce

Entrees – Grilled Kobe Ribeye with Yuzu Cilantro Butter with Jasmin rice on the side

Grøn Sancha the til Anita og en kop american coffee til Kristian.

Før middagen fik Anita en Cosmopolitan og Kristian en Blue Zen – Og så skulle der skåles i Möet !

Det var super hyggeligt. TAO har en helt fantastisk stemning og indretning. Kan absolut anbefales i både New York og her i Las Vegas.

Efterfølgende gik vi lidt rundt i Casino’et for at lure spillene af. Mon der snart skal satses et par hundrede $ ???

Følg med i morgen og se mere;o)

Der kan evt. lægges kommentarer her i bloggen på de forskellige indlæg…. Så vi kan se jeres reaktioner og kommentarer til vores blog ;o)

Howdy´s and Byes

Anita & Kristian