Ehm ta plaz

Trip End Sep 27, 2007

Flag of Venezuela  ,
Monday, September 24, 2007

Ehm ... videla jsem plaz...na prvni pohled uplne normalni plaz, zadny prirodni skvost ale ujde to, da se tam lezet, neotravujou stovky plazovejch prodavacu (jen desitky, coz je tak akorat, aby se ke cloveku vcas dostalo, co potrebuje) ...takze si tak lezim, odpocivam, az je mi najednou vedro jak na plazi byva zvykem...jdu se teda zchladit, tesim se osvezujici vodicku...a co nevidim, kam oko dohledne, voda je zelena, plna nakejch slizkejch ras. To teda fakt nechapu, proc zrovna na tomhle ostrove rozvinuli turistickej ruch...mistni upresnuji, ze takhle vypada kazda plaz na ostrove, ale ze je to jen ītemporalī, neni se ceho obavat, rasy priplavaly vcera a za par dni budou pryc...jo, stejne jako ja.

Jdu aspon zmirnit sve rozhorceni projizdkou na skutru. Chvili na me porad piskaj provozovatele, ze nemam delat to a ono, asi trikrat me prijedou zastavit a cosi na me hulakaj, ale pak to nastesti vzdaj a prestanou me otravovat. Prislo mi, ze na me snad i zapomneli, pac me tam nechali jezdit tak dlouho, az se mi udelal na mych cestovanim pestenych rucickach puchyr.

Zase jednou jsem zmenila sve plany, prebukovala vsechny letenky a lodenky, kteryma jsem si peclive zajistovala cestu zpatky na pevninu, aby mi nahodou nekdo nevykoupil misto, a vracim se primo odsud, cimz sem ziskala dalsi den na plazi (no i kdyz sem ho teda cast ztravila po cestovkach)...tak jen doufam ze rasy treba odpluly driv nez mely...