Tätäkö tämä nyt on

Trip End Aug 15, 2010

Risto's Inn

Tuesday, June 8, 2010

Jumettunut kotiin järjestelemään tulevaisuutta! Lapset lähti pyöräilemään ja olen yrittänyt jäljittää postiani ja selata työpaikkailmoituksia. Jotain pitäs saada aikaseks, et vois sunnitella lastenkin menoja. Päivä on puolessa, mutta jos ei kohta jotain tapahdu niin ainakin vedän uikkarit päälle ja lähden rannalle. Ja ruokakauppaankin pitäs kai yretä. Miten vaa, niin kamera pidetään tänään mukana!
Ihanaa crystal light juomaa ja isoja katkarapuja!
Shoppailuunhan tämäkin päivä kääntyi. Ajettiin Mission Viejo Mallille postin kautta - postista pari laatikkoa Markuksen tuliaisille, että saadaan kaikki mahtumaan matkalaukkuihin 4½viikon päästä. Ja tietysti niitä postikortteja Marjalle laittamaan? Aamulla unia häiritsi tieto postien häviämisestä ja niitä tässä on sitten jäljitelty koko päivä - huomenna pitää kai Lauran pankkikorttia käydä perumaan ja puhua Riston kanssa vielä asioista. Kävin entisiä työkavereita moikkaamassa samalla.
Illansuussa ajettiin Denny's:n kautta kotiin - söin vain puolikkaan salaatin ja lautasellisen keittoa, en edes uskalla ajatella minkä kokoinen se koko salaatti olisi ollut! Nuoret oli syöneet/juoneet pirtelöt jo Mallilla ja vaikka ei ollut nälkäkään, jotenki saivat alas annoksensa. Täällä nuo annoskoot ravintoloissa on vieläkin aika kauhistuttavia, mutta oneks on tullu kaikkia parannuksia, kuten Denny's:n ravintoarvolista, mistä voi suoraan meikkä laskea pisteet!
Huomiseksi suunniteltiin Disneyland-reissua, mutta sitten peruuteltiin vähän. Katsotaan nyt missä huomenna mennään.