Huacachina

Trip Start Feb 14, 2013
Trip End May 31, 2013

Flag of Peru  ,
Sunday, March 3, 2013

Het hostel waar ik een nachtje zal blijven, is super mooi en luxe. Dus even lekker bijkomen van die zware nacht en ochtend. Eerst douchen, voel me smeeeeeeeerigggggg! Het hostel ligt tussen de zandheuvels waar ik zometeen ga sandboarden, ben benieuwd of ik er iets van ga bakken! Ik word opgehaald door een sandbuggy, dus waarschijnlijk eerst 1000km door de woestijn racen.. Vet!

Omg het was echt te gek!!! Wel morgen overal spierpijn denk ik haha. Eerst die buggy's die gewoon keihard door de woestijn scheuren en volle vaart van hoge heuvels af rijden, gewoon alsof je in de vetste achtbaan ooit zit. Zo ongelooflijk vet, geeft je echt een adrenaline boost. En het was ook echt prachtig, heb eerst een half uur voor me uit zitten staren en alles even op me in laten werken! Toen begonnen met boarden, ik was er nog best goed in ook, steeds van een steilere en hogere zandheuvel af! En gewoon prima blijven staan en weer door naar een andere heuvel. En aan het eind serieus gewoon van de steilste heuvel af gegaan. Welliswaar op mijn buik, want staan durfde ik echt niet. Hoewel liggen ook dood eng is. Denk dat het echt een 30 a 40 seconde daling was, omg. Echt serieus gewoon verticaal naar beneden aaaahhhh! Zit nog vol in het gevoel, ik wil meer! Die adrenaline is wel een beetje waar ik naar op zoek ben, dus laat maar komen! Misschien ga ik nog skydiven ofzo, daar hoor ik zo veel mensen over in Peru.. Maar eerst even bijkomen nu en douchen, werkelijk alles zit onder het zand. In mn ogen, neus, oren.. Heerlijk! En dan bbq'en met de groep van het sandboarden, allemaal Engelsen. Klein drankje en dan slapen, morgen weer vroeg op en dan ga ik vliegen over de Nazca Lines.. Aaaahh! Ook weer veel te spannend, in zo'n mini vliegtuig. Dat vind ik al helemaal niks maarja komt helemaal goed!!!