Najlepsze 15 miesiecy !

Trip Start Unknown
1
32
36
Trip End Ongoing


Loading Map
Map your own trip!
Map Options
Show trip route
Hide lines
shadow

Flag of Poland  , Baltic Coast,
Sunday, September 30, 2012

15 miesiecy wakacji- najlepsza lekcja zycia jaka mozna sobie zafundowac. 

Polska przywitala mnie bardzo pieknie. Caly tydzien cieplo i slonce- lepiej jak w Hiszpanii. Tak zeby mi zal nie bylo. Dookola super zielono- po hiszpanskiej pustyni, ciagle nie moge sie napatrzec.
 
 Jeszcze nie do konca sobie wyobrazam zmiane japonek i szortow na fartuch ze sluchawkami, ale damy rade! Zawsze mozna byc doktorem w szortach gdzies przy plazy, prawda;)? 

 
To byl piekny urlop! 
 
Podroze ksztalca
  
Wiem, ze juz sobie wszedzie na swiecie poradze;
Wiem, ze potrzebuje co jakis czas zmian -bo inaczej mozna zwariowac;
Wiem, jakiego faceta bym nie chciala i nie zniosla;
I wiem czego nie chce generalnie ,a to bardzo duzo :) 

Alicja.

 
P.S. Moi kochani rodzice- dzieki Wam, ze znosicie moje pomysly i jeszcze to sponsorujecie - 
bez Was nie byloby niczego.

Dziekuje wszystkim, z ktorymi sie mocno zzylam przez ten rok -szczegolnie przez te
pol roku w Hiszpanii (wiecie o kogo chodzi) - za dobra zabawe i czas
wspolny na wodzie:) ! Widzimy sie w Szczecinie:)! 
 

 

 

 

 
Slideshow Report as Spam

Use this image in your site

Copy and paste this html: