Pismo Beach

Trip Start Jun 19, 2013
Trip End Aug 01, 2013

Thursday, July 18, 2013

Det er hygge dag og vi har besluttet at vi blive en dag mere i Pismo beach. Poolen på hotellet er opvarmet og boblebadet er rigtig stort og rigtig, rigtig varmt. Vi bader om formiddagen - en venlig amerikaner fortæller os om området og anbefaler en god restaurant ved standen og fortæller, at der er farmer marked i en nærliggende by.

Vi tager restauranten til frokost - en fiske restaurant- der var kæmpe kø på gaden. Man gik ind og bestilte bord og så ventede man på gaden til ens navn blev råbt op. Vi ventede i små 20 min, så blev det vores tur og det var rigtig dejlig mad vi fik.

Børnene have set en butik, hvor de rigtig gerne ville købe et surfboard, som dem de havde set på stranden ved Dana Point, dog var det køligt ved stranden i Pismo og de havde ikke mod på bølgerne (og hvis de havde, måtte de ikke surfe for forældrene på grund af havet er som Vesterhavet.) så det blev endnu engang til den dejlige pool. Keld gik over og shoppede lidt i outlettet og inden vi tog på marked var Julia også lige et smut forbi. Vi havde været så lang tid i solen og selv om det ikke var sønderligt varm var vi alle blevet røde....

Farmer markedet var hyggeligt med masser af madboder, hvor vi spiste aftensmad fra en af boderne. Der var hoppeborg, tryllekunstnere og masser af boder, så det var rigtig hyggeligt.