Pomiędzy stolicami

Trip Start Jul 02, 2010
1
51
52
Trip End Sep 27, 2010


Loading Map
Map your own trip!
Map Options
Show trip route
Hide lines
shadow
Where I stayed
Stacja benzynowa ;)

Flag of Austria  , Vienna,
Saturday, September 25, 2010

Zatrzymujemy trzech Turków na bułgarskiej rejestracji, ąaudi A6 ;))) Zabierają nas a do Sofii, po drodze zostałyśmy zaproszone kilkakrotnie na kawę/herbatę, później na śniadanie, a
na koniec na poranną turecką zupę.
Turcy zostawiają nas na ringu otaczającym Sofię, skąd mamy problem, eby wydostać się na drogę do Belgradu, łapiemy kilka samochodów, zanim ostatecznie zatrzymuje się tir i z nim przekraczamy serbską granicę, kierowca się śmieje, ze podróz z nim jest prawie tak komfortowa jak luksusowym autobusem, w sumie musimy mu przyznac racje - ogladamy filmy na dvd, kierowca czestuje nas kawa i czekolada z orzechami. Poznym poludniem docieramy ok. 100 km przed Belgrad, gdzie kierowca sie zatrzymuje na stacji benzynowej na 5-godzinna pauze, ale
mowi nam, ze jego znajomy bedzie tu tirem za ok 2 godziny i jedzie do Budapesztu.
Szkoda nam czasu na czekanie - jesli nie uda sie nic zlapac przez te 2 godziny wtedy pojedziemy z jego znajomym. Pada deszcz - stopowanie w taka pogode nie nalezy do przyjemnych - zostajemy pod daszkiem stacji i pytamy kierowcow, w jakim kierunku jada i czy nas zabiora. Moze po pol godziny jedziemy bmw m3 az do Austrii - na parking i stacje samochodowa pomiedzy Bratyslawa i Wiedniem, nasza predkosc siega 190 km/h, srednio jedziemy 160 km/h, jestesmy tam ok 2 w nocy.
Report as Spam

Use this image in your site

Copy and paste this html: