More snow...

Trip End May 30, 2013

Flag of United States  , Tennessee
Tuesday, March 26, 2013

Dear family and friends

9am: Jammer jammer jammer...
Shenandoah Park en de bijhorende scenic drive (één van de mooiste in de States) zijn gesloten omwille van de sneeuw. Er ligt te veel ijs op de wegen boven dus, "Sorry folks we're closed".
Maar we blijven happy troopers, dus op naar de volgende scenic drive: van Rockfish Gap naar de Smoky Mountains via de Blue Ridge Parkway.
We hebben net een kleine ontbijt-stop ingelast en even rondgevraagd of deze scenic drive open is maar niemand kan het ons met zekerheid vertellen, op goed geluk dan maar!
Half uurtje later: eerste deel van de Blue Ridge is nog niet open dus cruisen we vlotjes op de Interstate 81 South.
Het weer is ondertussen wel opgeklaard, geen extra sneeuw meer, blauwe lucht en de zon doet haar best al stelt het nog niet erg veel voor.

5pm: We hebben al een redelijke afstand afgelegd vandaag en zitten ondertussen in Tennessee. Leuk leuk leuk maar waar blijft die zon?
M&M liggen al bijna 2 uurtjes te slapen, kunnen wij rustig (en in relatieve stilte) rijden. Maar wat zal dat vannacht geven?
Straks even een kleine stop inlassen en beslissen waar we deze nacht gaan overnachten.

9.45pm: Mountain Glen in Pikeville is onze campsite voor vannacht. De rit naar boven was op zijn minst een kleine uitdaging maar Toon heeft onze RV (lengte 10m) veilig door de haarspelbochten gereden. Donkere wegjes midden in de bossen, very Twin Peaks...

Morgen staat een bezoekje aan "Jack Daniel's" (Lynchburg, Tennessee) op het programma en dan vertrekken we richting New Orleans.

See y'all later x

nep on

Blijven zoeken naar de zon. We vinden ze wel.