Paihia

Trip Start Sep 24, 2012

Flag of New Zealand  , North Island,
Sunday, October 7, 2012

Vandaag is onze laatste dag in Paihia aan de Bay of Islands. De afgelopen dagen hebben we ons niet al druk gemaakt en genoten van de kust en de zee. Vanmorgen nog een mooie cruise door de baai gemaakt en dolfijnen gespot. Morgen hebben we een lange rit voor boeg. Wij rijden naar Coromandel, het grote schiereiland ten zuidoosten van Auckland. Dit is DE vakantiebestemming van de meeste Aucklanders maar aangezien het nog geen hoogseizoen is verwachten we niet al te veel drukte.

jaap en gusta on

o wat een schitterende foto/s hier valt duitsland bij in het niet, echt heel indrukwekkend goeie reis en groetjes

Ans on

Heb met bewondering naar de mooie foto's zitten kijken prachtig die watervallen en de dolfijnen lijk me ook erg leuk omdat gezien te hebben, het is een mooie kust geniet van alles kijken weer uit naar de volgende mooie foto's en verhalen, we reizen met jullie mee.
Groetjes Cor en Ans xxx

Cor en Fien on

Super, is dat geluk zoveel dolfijnen? Of krijg je die altijd te zien als je meevaart?
Wat een prachtig geheel,was zeker een super dag. Echt geweldig, liefs. xxxx

Miranda on

Wat een mooie foto's, echt super, ook de filmpjes zijn erg leuk, krijg zo een vakantiegevoel,

Martha on

Jaap & Karin
In een woord schitterend.
Lieve groetjes Martha