Rocky Mountains here we come!

Trip Start Jul 11, 2010
Trip End Aug 10, 2010

KOA - camping

Flag of United States  , Colorado
Friday, July 16, 2010

In alle vroegte zaten we vanmorgen al aan het ontbijt. Wederom bagels, muffins, wafels of toast. De kids waren nogal moe en hadden niet zoveel zin in 'de dag'. Ze wisten dat er een lange autorit aan zat te komen. Maar Jur had eea al zo gepland dat we vandaag op tijd bij een camping zouden zijn zodat we nog lekker een groot deel van de middag en avond konden doen waar we zin in hadden. Dus nadat we de grens van Nebraska en Colorado waren overgestoken waren we al snel ter plaatse. De Rocky Mountains!

Kids in de meest vrolijkste stemming! Met veel enthousiasme werd in de bloedhitte (40 graden) de tent (middenin de zon!) opgezet. Het duurde niet lang voordat we eea onderbraken om de picknicktafel te verzetten naar het beetje schaduw dat er was. Puffen was het!

Zodra de tent stond zijn we naar de rivier gegaan om daar heerlijk te pootje baden. De kids zochten stenen en ketsten dat het een lieve lust was. De sfeer was ubergezellig.

Terug bij de tent; eten gekookt. We zaten amper aan tafel of Seth zegt ineens "Oh, ik zie een slang!". We schrokken ons kapot (vooral ik = Sara) maar ik denk dat het beest meer van ons schrok dan andersom. Zodra hij ons bemerkte kroop hij al de andere kant op. Maarja – hij moest eerst nog op de foto. Dus met een dikke tak en uiteraard vanaf een behoorlijke afstand! hem wat tegengehouden. Op de foto gezet en het beest maar snel laten wegglibberen.

Jurgen moest uiteraard zijn nieuw gekochte zakmes uitproberen. Dus werd er druk hout verzameld. Rondom een kampvuur hebben we heerlijk nog een paar uur zitten kletsen terwijl we ondertussen allemaal iets creatiefs met hout probeerden te doen. Mass vond mij het creatiefst ((A)) Ik had van een houten stok een soort van vis gemaakt maar halverwege bedacht ik dat een slang leuker was dus is het een slang met vinnen geworden :P haha.

Vervolgens hebben we ons 4 in het tentje gepropt. De temperatuur begon ondertussen flink te zakken en zou dat nog wel blijven doen. Uiteindelijk is zelfs het vriespunt bereikt maar daar hadden wij geen last van.

Tineke on

hey lieverds! wat leuk dat filmpje, even de jongens hun stem horen en te zien hoe ze genieten! hier is het zondag, de zeilers zitten al weer op de katamaran, ik ga zo ook maar eens weer die kant op, dikke kus