Kriebels in mijn buik

Trip Start Feb 27, 2007
Trip End May 16, 2007

Flag of South Africa  ,
Wednesday, May 16, 2007

Nog 4 uurtjes en dan rijd ik naar het vliegveld. Ik ben ontzettend zenuwachtig om mijn lieve vriendje, en familie weer te zien!
Vandaag zijn we om 9 uur naar school geweest, toen we op school aankwamen wilde de directeur ons nog even spreken op zijn kantoor  (oei,oei )
Hij vertelde ons dat hij het ontzettend leuk vond dat we bij hem op school zijn geweest, en dat we later heel goede leraressen zullen worden. Hij vond het vervelend dat hij ons niet beter heeft leren kennen. Wat hij helemaal geweldig vond was dat wij ons zo goed tussen het personeel gemengt hadden, dat hij soms niet eens in de gaten had dat wij stagiŽres waren. SUPER COMPLIMENT dus, hahha

Daarna ben ik naar mijn klas gegaan, de kinderen waren ontzettend blij dat ik er was, we zijn op het tapijt vooraan in de klas gaan zitten, en daar werd ik overladen met snoep en chocolade. Verder heb ik een super mooi fotoalbum gekregen, zelfgemaakte (maar te kleine ) sieraden, een zuid afrikaans poppetje, een mok van Groote Schuur Primary School, en alle pasfoto's van de kinderen uit mijn klas.
We hebben nog even foto's gemaakt in de klas, zodat ik een foto had om in te lijsten.

In de pauze hebben we afscheid genomen van alle leerkrachten, Anton had nog even een speech gehouden om ons te complimenteren en te bedanken voor alles. Toen hebben wij natuurlijk nog even onze speech gedaan, en wenste iedereen ons een goede reis.

Na de pauze zijn de kinderen met Anneke en mij meegelopen naar de poort. Daar begon ineens iedereen te huilen, en werd ik helemaal dood-geknuffeld.
Het was dus een grote tranen-gedoe, ik vond het wel erg moeilijk om de kindjes zo achter te laten. Maar dit bewijst wel weer dat ik een super band had met deze klas!

Net heb ik lekker mijn koffer ingepakt, en zometeen gaan Anneke en ik ons nog even vermaken door lekker ergens wat te drinken. We moeten anders 4 uur gaan niksen.

Sorry dat er deze keer geen foto's bijzitten, maar mijn fototoestel is al veilig opgeborgen.

Een hele dikke kus,
Voor sommige tot morgen! En voor de anderen, tot HEEL snel!!

liefs, Nicky

hdb
hdb on

goeie reis en tot morgen
Hoi meisje,
Afscheid nemen is altijd moeilijk he. Heel veel sterkte daarmee. Goeie vlucht en tot MORGEN!!!
Fijn dat je morgen weer thuis bent.
Hele dikke kus van mama papa en jeroen

aaa0
aaa0 on

Goeie vlucht!!!!
Hoi Nicky,

Waarschijnlijk ben ik nu net te laat en ben je al op het vliegveld, maar ik wilde je toch nog even een hele goeie vlucht wensen namens ons allemaal en snel tot ziens !!!!

Groetjes van Adrie en de rest.