Eindelijk weer bij papa, mama en Jeroen

Trip Start Feb 27, 2007
Trip End May 16, 2007

Flag of South Africa  ,
Tuesday, April 24, 2007

Hoi Allemaal,

zaterdagavond zijn papa, mama en Jeroen eindelijk aangekomen in Zuid-Afrika!!!
Super fijn om weer bij ze te zijn ... Nu alleen Jordy nog :( ...en mijn twee beste vriendinnetjes:D...Nog 3,5 weken en dan zie ik jullie allemaal weer!

Even een korte up-date tot nu toe.
Vrijdag heb ik een art les gegeven op school. Hiervan zal ik er een paar foto's bij doen.
Zaterdagavond heb ik eindelijk mijn lieve familie opgehaald.
Zondagmiddag zijn we met zijn allen naar waterfront en Robben Island geweest. Robben Island was erg indrukwekkend!Ik heb zelfs IN Mandela's cel gestaan!

Maandag heb ik eerst stage gelopen en s'middags zijn we naar tafelberg geweest. Daar heb je echt een enorm mooi uitzicht!Sßvonds hebben we lekker gegeten in Waterfront.
Terwijl ik stage aan het lopen was hebben papa en mama en Jeroen de pingu´ns gezien. Dit vonden ze ook erg leuk. Jeroen kan de pingu´ns ook erg goed nadoen schijnt!

Vanuit het zonnige Zuid - Afrika lieve groetjes van mij
En nu natuurlijk ook van papa, mama en Jeroen!

brenda2
brenda2 on

Hellow!
Hallo vriendinnetje en familie!

Is iedereen heel aangekomen? Aan de foto's te zien wel ;) Fijn dat jullie weer twee weekjes herenigd zijn. En dan is het eigenlijk zo goed als voorbij.. Alleen nog even doorbijten tot je je vriendje weer ziet..

Bedankt voor je smsje en geniet lekker van de snoepjes :D Als je terug bent gaan we samen een middagje snoepen en foto's kijken en bijkletsen! Mis je en heb zin om je weer te zien, aftellen!!

xxx brenniej

aaa0
aaa0 on

Hello Peopletjes !!!!
Alles naar wens zo te zien. Leuke foto's en prachtige uitzichten daar hoor. Blauwer kan haast niet hè ?!?!
Eindelijk toch naar Robben Island geweest ?!?! Dat was best indrukwekkend denk ik.
Nou...even ter informatie....met ons mam is alles oke gelukkig. Hadden jullie mijn sms-je ook nog ontvangen??? Ik heb er eentje gestuurd toen jullie aan waren gekomen. Laat even weten !!!!!
Veel plezier nog.
Groetjes Adrie and family.