Lekker toerist spelen bij de pinguins

Trip Start Feb 27, 2007
Trip End May 16, 2007

Flag of South Africa  ,
Monday, March 5, 2007

Hoi Allemaal,

ik weet het, alweer een verhaaltje?!...Ja alweer want afgelopen zondag ben ik even lekker de toerist uit gaan hangen in Suid Afrika.

We zijn met zijn allen ( Carin,Norval,Oma,Jacques,Hannes en Johan ) naar de pinguins geweest. Dat was echt ontzettend leuk. Je loopt er gewoon tussendoor en ze zijn helemaal niet bang voor je! Ik heb heel veel foto's gemaakt die ik bij mijn verhaal zal stoppen.

Voordat we zondag naar de pinguins gingen hadden we een lunch met zijn allen. Carin had een heerlijke appeltaart gemaakt als toetje. Ze vroeg of wij dat ook kennen, en wij legden haar even uit dat hij bij ons wat steviger was en een bodem had.

Ook zijn we zondag bij de ouders van Johan geweest. Johan is de beste vriend van Hannes.
Zijn ouders hebben een bed and breakfast waar vaak Nederlanders op bezoek komen.
Met Johan en zijn ouders kunnen we dus gewoon Nederlands praten, heerlijk!

Omdat die moeder een bed and breakfast heeft, had ze ook een hoop folders en informatiebrochures voor ons. Super lief, dus bepakt en bezakt met folders gingen wij terug naar Nuwelands ( ons nederige dorp ..hahah )
Op de terugweg heeft Hannes ons nog wat mooie uitzichten op de table mountain laten zien. We zijn door Fishhoek en Muizenberg gereden ( nee daar hebben ze geen muizen! )

Het was een ontzettend leuke dag, en aan het eind van de dag was ik doodmoe..

Mama en Papa de foldertjes zijn voor jullie!dus als jullie komen zal ik ze aan jullie laten zien.

Heel veel liefs voor iedereen!

Dikke kus van Nicky

hdb
hdb on

ooooooh wat een scheetjes
He meisje,
Wat een scheetjes die pinguins. Nou wij weten in ieder geval al waar wij naar toe gaan als we in Kaapstad zijn.
En papa denkt er over om zelf maar een bed en breakfast in Kaapstad te beginnen, met een hangmatje!!!!!
Doei, kus van papa, mama en jeroen

brenda2
brenda2 on

Titel ;)
Heey meis!

Echt leuk om al je verhaaltjes te lezen! Grappige pinguins, geweldige beestjes he! Goed dat je al vrienden hebt daar. Zo mis je zeker niets van Zuid-Afrika, want zij weten vast en zeker de beste plekjes te vinden..
Blijf lekker genieten van je tijd daar, want als je je zo vermaakt dan zal de tijd wel omvliegen.

xxx Brenda

ps. Als je papa en mama een b&b beginnen dan kom ik een keertje op bezoek ;)

juffieinafrika
juffieinafrika on

bed en breakfast
Hoi papa, het lijkt mij ook een goed idee om je eigen bed en breakfast te beginnen. Dan kom ik iedere zomer periode daar naartoe! ..

Hele dikke kus, van jullie slow down woman ( het zwitser leven gevoel he papa! )

aaa0
aaa0 on

leuke foto's !!!!!
Hoi Nicky,

Leuke foto's hoor van die pinguins en het strand. Je ziet er trouwens goed uit op de foto. Zo te zien kom je niets te kort. Ja...tijd misschien dadelijk. Moet je zien..nu is er al een week voorbij. Wat gaat dat snel hè ?!?! Wat hebben ze daar trouwens prachtig wit zand zeg. Hoe warm is het daar eigenlijk bij jullie ????

Tot de volgende keer!
Groetjes Adrie.