Besøker Anne i Hollywood

Trip Start Jan 04, 2008
Trip End Jun 23, 2008

Friday, January 4, 2008

Etter 15 timer paa fly med mellomlanding i London, er vi endelig framme i Los
Angeles. Det første vi gjorde når vi kom fram var å dra ut på en klubb og dansa. Regnet hølja ned i store fosser, og vi måtte bruke Annes festklær, så vi føyk rundt klissvåte i leopardjakke... Liv Mari hadde ikke sovet på ca to døgn og begge var ganske slitne, så det blei tidlig kvelden.
Nå sieer vi på rommet til Anne og er klare til å se på Holywood boulevard, og spise sushi. Sola har gjemt seg, men det regner i hvertfall ikke;) Jeg kan se rett på Hollywoodskiltet i åsen nå!

tobben
tobben on

Hilsen fra Notodden, Norway
Deilig å lese at dere har kommet vel frem til LA.Vi antar dere ligger og sover når vi skriver dette. Klokken skal være 0513 der borte nå, og 1513 her hjemme i Norge. Det virker som dere har det bra. Vi håper dere får seks deilige mnd med masse positive opplevelser. Take care. Masse klemmer fra tante og onkel.(Heddal)

pappat
pappat on

PappaT her....
Flott at dere er fremme. Kos dere... Snakkes

pemak
pemak on

Hilsen fra mamma marit og Martine
Så bra ta dere allerede er i gang på turen. Gleder meg til å høre om dere har vært på Baptistkonserten??
Nå spiser martine og jeg fruktsalat med Kesam vanilje.. Gjett hvem vi har lært det av? Kos dere på reisen, sørg for mange gode opplevelser og ta godt i vare på hverandre..
Masse snø på Notodden.. :)

Klemmer til jentene fra mamma og Martine

eivindlillebror
eivindlillebror on

Lever søstra mi fremdeles?
Hei det er Eivind. Kult at dere skulle bli i Hollywood noen dager til. Dere må sende noen bilder snart syns jeg. Hakke gått så lenge enda da, men det er jo spennende å se hvor dere er og ikke bare høre om det:) Skriver oppgave her hjemme jeg:( Det er ikke lett uten søstra mi. Arne er snart ferdig med Harry Potter. Han hakke lest den da, bare hørt lydboka:(\)(var litt usikker på om det var smil eller gjeip hehe) Er fryktelig rart å ikke ha deg her Liv Mari. Savner deg masse:) Eivind.

inger
inger on

Hei Liv Mari
Tenk at du allerede er i LA! Jeg skulle ringt til deg før du dro, men det kom bort for meg fordi det skjedde så mye her. Ha i alle fall en fin tur, vær forsiktige og få med dere mye moro og fint mens dere er borte! Jeg skal følge med på bloggen, så dere må være flinke til å skrive.
Hilsen tante Inger, og jeg skal hilse fra Per.

ceciliel
ceciliel on

Fra storesøster, Jostein og tantebarna
Fint at alt er bra! Det må være deilig med ferie etter hardt arbeid! Her jobber vi og sliter i snø og kulde! Nyt turen og ta masse bilder, du må fortelle alt når du kommer hjem...

Aurora gleder seg til å høre mer fra turen. Hilser masse. Sender en vannkoppklem fra Maja også.

Glad i deg.