Geenimutaatio?

Trip Start Unknown

Flag of Finland  , Western Finland,
Wednesday, January 5, 2011

Nyt on kamat pakattu, kämppä siivottu, tiskit tiskattu ja kuuma kylpy sekä lasi valkoviiniä odottamassa. Ei siis hullummin siihen nähden, että bussi lähtee tasan 10 tunnin päästä. Tässähän ehtii jopa nukkua! :)

Jostain kumman syystä yks sun toinen sukulainen on päättänyt soittaa tänään. Ja jostain syystä sekä iskällä että äiteellä oli ihan samanlaisia mietteitä: Keneltä sä oot ton matkustushalun perinu? Iskä epäili että geeneissä on jotain vikaa ja äiteen teoria on jo vuosikaudet ollut että oon vaihtunut laitoksella. Lisäksi joulun aikaan äitee keksi mistä kaikki voi johtua. Aikoinaan mun ensimmäinen pehmolelu on ollut Riitan sairaalaan tuoma Remppu-koira. Ja tenavissahan Remppu aina reissaa edes takasin veljensä kodin ja aavikon väliä. En ihan tiedä miten kyseinen pehmolelu on mun pieneen vastasyntyneen päähäni vaikuttanu, mutta samapa tuo. :) Nyt jo jokseenkin nuutuneen näkönen Remppu jää kuitenkin tällä kerralla sohvan nurkkaan istumaan ja vahtimaan taloa sillä aikaa kun mä lähden maailmalle.

Niin ja se viinilasillinen tietenkin liityy jääkaapin tyhjäys-urakkaan. Vielä on jäljellä leipää aamuksi, viinipullon loput ja erinäisiä pitkään säilyviä tavaroita.

Hanna on

Täytyy kyllä sanoa, että ois ehkä hei reilua edes ottaa se Remppu mukaan, jos se on kaiken alku ja juuri =D..

Mun kohdalla ei varmaan geenimutaatiota kovin kaukaa tarvii etsiä, kun ottaa huomioon iskän ja sen veljien ammatin =D ... vaikka joskus äiti kyllä väitti ettei silti oo ihan normaalia, että lapsi tahtoo kesähelteillä autoon istumaan ihan vaan päästäkseen liikkeelle. Varsinkaan jos määränpää on niinkin eksoottinen kun ruokakauppa =D. Mutta ei mulle niin väliä määränpäällä, kunhan ollaan matkalla =D

Kerttu on

Sul on kyllä kova urakka ja uhrautuminen ollut sen jääkaapin tyhjentämisen kanssa, voi raukkaa kun joutuu viinitkin juomaan lähdön kunniaks :D

Ihanaa matkaa! Täytyy kyttäillä täällä joka päivä ;)

Tarzu on

Tätä täytyy seurata päivittäin.
Hyvää matkaa !

jomakah on

Ei taala nyt varmaan ihan paivittain kannata kuitenkaan kayda. Tai tietenkin se nayttaa tilastoissa hyvalta, ihan kun olis paljo lukijoita! ;)

Tarzu-täti on

Onhan tätä mukava lukea ja seurata matkasi edistymistä:) Täällä sataa lunta ja pakkasta on -5 astetta.
Mikä päivä/sää/lämpö siellä on - missä nyt sitten oletkin? Saahan vanhatäti kysellä kaikenlaista? Voidaan sopia, että mä olen joku porilainen täti, joka ei ole mitään sukua sulle :)

jomakah on

Tottakai saa kysella! Ja vastailen sitte kykyjeni mukaan ja lupaan kylla ihan tunnustaa sut seinajokelaiseksiki tadiksi! :) Lampotilasta en kylla oikeen tieda. Sen verran etta taala talojen varjoissa pitkahihanen t-paita ja fleecetakki on hyva yhdistelma. Paikallisilla toppatakit ja untuvaliivit. Kuulemma paivisin vois olla jotain 15-20 astetta ja oisin sit se pari astetta vaan.

Hei
kovasti on siellä jo ehditty kaikenlaista. Herää uteliaisuus näihin paikkoihin, tapahtumiin ym tarkemmin. :)
Hyvää jatkoa!

Täti Porista on

Helou sinne! Sun isovanhemmat on tulossa katsomaan kuvia ja lukemaan blogias tänä iltana (kuinka haluat: luetutanko alusta saakka ?:) ) Have a nice day vaan !

jomakah on

Kuulin, että olit sensuroinu mun viinin juonnit. :) Kiitokset siitä, vaikka epäilen ettei ne ehkä ihan yllätyksenä olis tullu etenkään kun sain ne kaks pulloa viiniä joululahjaksi... :D

Tuutko kattoon ens viikolla valokuvia joku ilta? Oon tulossa todennäkösesti keskiviikkona seinäjoelle kun mulla on vielä loppuviikko vapaata töistä...

Riippuu vähän....tuleeko Erwin?