It's a beautifull day....

Trip Start Jul 11, 2011
Trip End Sep 20, 2011

hotel kapodistrias

Flag of Greece  ,
Monday, August 29, 2011

Pfffffft.
Wat a day wat a day. Lange dag vandaag, 8u weg 18u arrive. Maar 320 kms maar ik ben vandaag ook wel echt 100 keer afgestapt. Ondanks dat ik tegen mezelf zei: en nu weer even doorrijden....het is voorgekomen dat ik 10m verder toch maar weer even afstapte! Het was dan ook echt een magniefieke dag. Ben ongeveer het halve eiland doorgesgoken zo lijkt het. De de landschappen, veranderigen, uitzichten waren zo geweldig mooi. Weertje was tot 16u heerlijk, wat hogeri n de bergen. Lekker zo 26gr, zelfs wat wolken! Dat is Ún lekker Ún het geeft mooie beelden. Daarma gekomen waar ik eigenlijk heen wilde, maar besloten om maar verder te rijden. Eigenlijk is de wegrichting huis ingeslagen! Morgen naar Delphi, daarna richting de grens met Bulgarije. Eens kijken hoe dat vlot.
Weinig puf om te schrijven nu (nou ja, schrijven...). Ben ook best oververhit ondanks de koude douche.
Ik denk ook dat de foto's meer kunnen zeggen van waar ik geweest ben, dus ga daar zo mee aan de slag.
Route vandaag ongeveer was: aeropoli-vathia-kotronas-githio-skala-milai-metamorfosi (! En die heb ik meer gezien oom, plaatsen met die naam)-labokabos-aralia-laboalos-kremasti-poulithra-paralia tirou-astros-nafplio.
Zie google maps :-)
De eerste 4 dorpen zijn ongeveer het gebied "mani" met karakteristieke torentjes en dat ruige landschap.
Proost.

Nadia on

...The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna to stop me now, oh yeah...

joepio
joepio on

Volgens mij ben jij een die-hard volgster!

Watje on

En zo komen we dus toch weer terug op QUEEN (zonder Elizabeth dan maar die denken we er wel bij als vriendinnetje van Freddie Mercury)