Drukke dag in reisverkeer: Beland in Taiyuan

Trip Start Sep 02, 2011
Trip End Mar 23, 2012

Flag of China  , Shanxi,
Friday, September 30, 2011

Eva: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Dat je nog vele jaren gezond en gelukkig mag rondlopen op deze planeet! Ik had je geSMSt en als het goed is, is er een cadeau onderweg.... Spannend! :-)

Vandaag het voornemen gehad om af te reizen naar Kaifeng maar al in Taiyuan bleek dat het door de Nationale feestdag die morgen plaats zal vinden, erg druk is. De zeven uren durende bustrip kon vandaag dan ook pas om 16:00 uur starten wat niet handig is. Vandaag dus een dagse in Taiyuan waar ik de Confucius Tempel, een boedhistische tempel en de stad heb bezocht. Zie foto's. Het hotel is weer van de traditionele Chinese hygiene :-)... de paddestoelen komen uit de muur ;-). Morgen om 7.30 op de bus naar Zhangzhou en dan op naar Kaifeng!

Stefan on

Cool, cool en nog eens cool. Super gaaf wat je allemaal meemaakt. Leuk om je verhalen te lezen (tempo ligt hoog, haha)!

Groeten, Stefan

Maria Niels on

Hallo Joris
Ik was wat achter met het lezen maar heb nu een poosje echt zitten genieten van jouw reis. Blijf genieten en schrijven want dan genieten wij mee.
groetjes van ons
Maria