Konec konce...

Trip Start Sep 24, 2012

Flag of Poland  , Lublin Voivodeship,
Sunday, February 10, 2013

Konec konců… (10-11. února 2013)

Naposledy do Polska… Cíl byl jasný potvrdit si papíry kvůli grantu a první průser byl jasný taky. Jedna Španělka, která mi měla zapsat jeden předmět, odjela na nějaký trip po Polsku, ale zapomněla mi vrátit index. Prostě index zůstal zamčený někde v jejím bytě v Lublinu. Největší problém byl, že jsem ho potřeboval, aby mi dali potvrzení o odjezdu. Prostě jsem věřil v to, že se to nějak ukecá. Koupil jsem pěkně drahý jízdenky za 99zl z Prahy do Varšavy. Náladu mi alespoň zlepšila Světluš, která mi doprovodila na autobus a ještě mi stihla ukázat vysokoškolský klub K2 – super dobrý, levný a hned vedle Staromáku. Cesta autobusem nebyla zrovna nic moc. Jednak byla drahá, nešel net a ještě si ke mně přisedla nějaká kobieta, takže jsem toho moc nenaspal. Ve Varšavě jsem posečkal asi hodinu a cestoval dál do Lublinu (taky za draho 23zl).

V aristokratčiným domě mě přivítal Tomek. Měl jsem štěstí, že tam vůbec někdo byl. Podívali jsme se na Odcházení a pak vyrazili na kešku k Majdánku. Málem jsem u kešule zaplatil pokutu, protože jsem šel na červenou. Po jednom kroku na mě nějaká kobieta křičí „Policia". Rychle jsem se vrátil, přesto na mě policajt káravě zvedal prst. Odlovili jsme kešuli a vložili do ní Travel Buga pro Pepu. Cestou zpět jsem koupil něco v Lacklerku na byt a čekal na Sebu, ale ten nikde. Šel jsem tedy ještě s Tomkem na zkoušku, kde byla hrozně sprostá holka :-D. No každopádně po návratu na pokoj jsem rozdal nějaké české typické sladkosti a pro Wojtka jsem dovezl nějaké české knížky, o které mi prosil. Pak jsem se rozhodl jít obesílat životopisy do práce z nějaké hospody s wifi, ale ještě než jsem tam dorazil, tak mě potkal Seba. Prý, že dorazí i Jana, a že není místo na spaní. To jsem vyřešil operativně s tím, že do jedné postele se vejdeme :-D. No je fakt, že jsem se moc nevyspal, ale zase lepší než na zemi.

Ráno hned po probuzení jsme dali rychlou snídani a já pak pádil vyřešit svůj problém. Šlo to k nevíře dobře. Nakonec jsem se domluvil tak, že to Španělka za trest oběhá za mě. Takže jsem šel vrátit jenom legitimaci, což se tedy protáhlo na hodinu, protože v sekretariátu věděli gowno co se mnou. Nicméně to bylo všecko ok. Vrátil jsem se na pokoj, kde už měl Seba zase nějakého Turka, ale teďkons to bylo hustý. Volala mu nějaká přítelkyně, že je těhotná a že se jí snaží zabít, což je v Turecku poměrně ještě normální. Prostě když je ženatá a v tom, tak jí můžeš seknou kvůli česti rodiny. Tak se řešilo co s tím –nakonec letenka pro erasmáka na druhý den domů. Musel to pro něj být krátký pobyt, jen tři dny :-D. Jééé a nová zpráva – papež abdikoval. Chudák Seba. Zhroutil se mu svět. Každopádně to bylo pak cestou na autobus hodně zajímavý, jak Poláci chodili, jak tělo bez duše, a všude to bylo cítit ve vzduchu – každý o tom mluvil. Při posledním předávání dárků na recepci pro Martu, mi všichni utekli, takže jsem spěchal bez rozloučení na autobus. Stihl jsem ho jen tak tak.

Ve Varšavě jsem utratil poslední zlotý za pivo do autobusu a snažil se najít bezúspěšně kešku. V autobuse jsem zabral dvousedačku (zase za posranejch 99zl) a jednu podržel pro Janu, kterou jsem zahlídl někde pod autobusem. Cesta naštěstí ubíhala u internetu a piva rychle.

Polskoviny

Konec pro mě – odjezd z Lublina.

Konec pro Poláky – abdikace papeže.

Konec pro Turka – těhotná přítelkyně.

Konec pro sekretářku – erasmácká legitimace