Odjezd

Na Pavly chatě

Flag of Czech Republic  , Bohemia,
Monday, July 16, 2012

Jak lépe začít novou cestu po světě než tím, že jsem se po ránu probudil na chatě s malou opicí. Nejdřív jsem zkontroloval roztrženej palec na ruce... taková menší historka, jak mi kouslo mrtvý prase. Hnis v tom již nebyl, ale zrovna krásně to taky nevypadalo. Po snídani jsem načal další piva i panáčky a pomalu se připravoval k odjezdu. Zakousl jsem ještě nějaké maso z prasete a odpoledne jsem vyrazil na kole ku domovu. Načasovaný to bylo jen tak tak. Za dvě hodiny strávené doma jsem musel všechno dobalit a stihnout autobus. Štěstí, že cestou jsem potkal babi, která mi stačila vrazit do ruky 500Kč. V Plzni jsem musel ještě vyzvednout trika „Lost in Iceland“, které navrhl Tárik. Trička se staly na Islandu hodně populární, dokonce tak že nám několikrát pomohly ke stopu. Při čekání na autobus Eurolines (2500Kč zpáteční, akce) jsem trošku znervozněl, a to když se Tárik stále neobjevoval a k tomu mi nezvedal telefon. Místo toho se odevšud vyrojili romští spoluobčané. Pomyslel jsem si, že zřejmě jedou za prací do Londýna. Ze zamyšlení mi vytrhla věta od Tárikovo táty, který pronesl něco ve smyslu: „To bude mít v autobuse Tárik kamarádů. Co?“. Vzápětí se ukázal i Tárik s Rybáky, kteří nám přišli popřát šťastnou cestu. To ještě nikdo netušil, že mi nebudou chtít pustit do autobusu, jelikož vytisknutá jízdenka obsahovala jen černý inkoust a barevný s nejdůležitějšími informacemi chyběl. Prekérní situace. Ukázalo se, že řidič dělal nakonec jen důležitýho, takže mi pustil i bez jízdenky. Než jsme dojeli do půlky Německa, tak jsem mluvil plynule cikánským dialektem a měl nervy na pochodu.

Poznatky:
Jak poznat cikánskou kulturu. Jeď busem do Londýna.
Před tiskem barevné jízdenky se ujisti, zda máš všechny barvičky.