Internet hoer-a

Trip End Feb 01, 2012

@ home

Flag of Belgium  , Antwerpen,
Tuesday, November 15, 2011

De tijd tikt tergend traag voorbij maar geraakt gek genoeg eens zo gevuld met repetitieve vraagstellingen: "Is alles ingepakt?, Heb ik een tandenborstel bij?, Heb ik teveel t-shirts bij?, Ga ik echt 3 boeken lezen?, Hoe moet ik godverdomme die rieten hoed heelhuids ginder krijgen?, etc."

Ik maak me geen illusies, dit zijn futiele luxeproblemen, maar het blijven desalniettemin problemen die nog getackled dienen te worden. En het liefst vooraleer ik een halve wereld verder sta te stinken met gele tanden, een even vergeeld shirt, een zesdegraads verbrand kruin en wanhopig snakkend naar een vierkante millimeter literatuur om een onvermijdelijk dolce far nienteke te bewerkstelligen.

We zijn "maar" 10 weken weg...maar we zijn ook wel TIEN WEKEN weg! The length of time is in the eye of the beholder zeg maar. Het is een beetje vis noch vlees qua reisduur maar we maken ons sterk dat er genoeg vis en vlees in Australië zal zijn om dat gevoel tegen te gaan....zolang het maar geen tonijn is :-)

Ik zou mezelf niet zijn als ik van deze gelegenheid niet snel nog even gebruik maak om het bewustzijn van U als planeetrovende consument aan te wakkeren.

TONIJN MET UITSTERVEN BEDREIGD

Maar terug even naar de essentie van deze blog. Geweldig ding toch? Een digitale verzameling van foto's en reisverhalen met bovendien een interactieve kaart om de route te volgen en de mogelijkheid om berichten uit het thuisfront te ontvangen. Herinnert u zich de tientallen geplooide en gescheurde, papieren mapjes met een overvloed aan slecht getrokken analoge foto's? Of de zo neurotisch geknipte en geplakte fotoalbums met nietszeggende onderschriften als: "Wat was het hier leuk!"? Neenee* er zijn veel dingen zo slecht als Satan in deze moderne wereld, maar het wereldwijde web mag af en toe heel erg hard bejubeld worden.

Don't be a stranger and drop us a line sometime!
Wij moeten naar de luchthaven vertrekken...

Cheerio,

Jimbo & de Kellibie

(*) Neenee: verkeerd geschreven harde, dubbele ontkenning en tevens één van de eerste drie woorden in mijn vocabularium naast Mama en Dada.

Caroline Vangheluwe on

Zalig, you did it! :-)
Helaas zullen we elkaar deze keer niet tegen komen. Dat ben ik vrij zeker.
Maar geniet er super van en aarzel zeker niet voor wat tripadvies.
De groetjes aan Kelly.

Greetz,
Caroline

Tjeerd on

je schiet al op ...in Mechelen al!

Veel fun en van alles wat je mij ook toe wensen zou

Christoph on

Enjoy mate, but don't burn your tush in the bush !