Puerto la cruz

Trip Start Oct 14, 2008

Hotel Pippo

Flag of Venezuela  ,
Saturday, October 18, 2008

Vandaag maar eens een boot gepakt naar het vaste land. Het was mijn bedoeling om naar Maracana te gaan, maar ik ben dus in Puerto La Cruz beland... heel gek allemaal. Helemaal omdat ik er pas achter kwam toen ik van de boot afstapte... even zo´n momentje van: ´What the...??´ Maar goed uiteindelijk maakt het niet veel uit en misschien komt het zelfs wel beter uit zo. Mijn doel is in principe Playa Colorado wat hier niet al te ver vandaan schijnt te liggen. Morgen maar eens kijken of ik een bus kan vinden die die kant op gaat. Daar dan maar weer een paar dagen chillen en dan richting Ciudad Bolivar denk ik...

Logeer vandaag in Hotel Pippo, wat een redelijk aftands ding is maar goed, het is maar voor 1 nacht en het is goedkoop.

Achteraf had ik dus beter gelijk een bus kunnen pakken richting Playa Colorado, maar goed het is niet anders. We kijken morgen wel weer verder...

Leuk om de beichtjes te lezen trouwens :) Overigens doet mijn telefoon het niet hier in Venezuela dus eventuele smsjes en dergelijke kan ik helaas niet ontvangen...

Daaag

willemdegoede
willemdegoede on

titel
Yo Jelger,

Hulde voor je onvoorbereidheid en 'doe-maar-wat' mentaliteit. Als je niet in staat bent de feiten naar je hand te zetten moet je er maar gewoon achteraan lopen, en dat laatste kan jij als de beste.

Komen er ook nog foto's hierop? Of staan ze er al en heb ik ze niet kunnen vinden? Lijkt me mooi om wat TKB merchandise gedragen zien te worden in de West.

Anywhoo, ik lees je verhalen met plezier en kan niet wachten totdat Jelmer met vloeiend Spaans jullie in contact weet te brengen met de plaatselijke jetset, danwel schorriemorrie.

yoyoyo

vincent1
vincent1 on

Mooi gedaan!
ach achter de feiten aan lopen doet deze jongen zijn hele leven al, wees eerlijk. Maar netjes opgelost allemaal Jelger, zo hoor je ook te backpacken! Geloof dat Jerry ook ooit gestrand is in Puerto la Cruz en vervolgens in een vrij dubieus hostelletje beland (met van die spiegels aan het plafond enzo :)) Succes met relaxen en de eerste indrukken opdoen!
Groeten Vinnie

nielsabbing
nielsabbing on

Vanuit SNN
Goeie genade, het is nu al volledig uit de hand geëscaleerd.

jelmer
jelmer on

mooi gedaan!
als ik dit zo hoor lijkt het me vooral verstandig om geen stap verder te zetten voordat je de grondbeginselen van de spaanse taal wat machtiger bent. :) Hoop dat je verder het wel naar je zin hebt. Zo niet, dan neem ik je volgende wel aan het handje, hahahahahaha.

jhoekstra79
jhoekstra79 on

Jelger
Het is allemaal goed gekomen :)... foto´s komen nog maar voor de TKB merchandise is het nog wat warm (heb eigenlijk ook alleen m´n Almanak trui mee)