Proste Portland

Trip End Jul 15, 2013

Flag of United States  , Oregon
Friday, June 28, 2013

Do Portlandu jsem se opravdu tesil. A Portland me nezklamal. Velky podil na tom meli nasi skveli hostitele, kteri nas nejen zasobili radou tipu, ale take s nami stravili prijemny cas. Prosli jsme si mesto, navstivili sobotni trh i farmarsky trh u univerzitniho kampusu, posilnili jsme se u slavnych portlandskych pojizdnych obcerstveni (food carts), stravili hodiny v uzasnem knihkupectvi Powells (vezu si spoustu tipu na knihy) a objevili Grocery Outlet, ktery nam diky svym cenam dovolil nakoupit kvalitnejsi potraviny, nez na ktere jsme byli do te doby zvykli. S Luckou jsme take vyrazili na festival organickeho piva, kde jsme v trave popijeli, poslouchali solidni kapelu a sledovali parici hipiky, studenty a dalsi portlandaky. Nejak jsme po tom dlouhem dni nesebrali silu zvednout se z travy a pridat se k nim. Protoze v Portlandu clovek neni kazdy den, vyrazili jsme jeste pred spanim na molo, krmili kachny a pres reku pozorovali nocni Portland. Druhy den jsme stravili na setkani couchsurfingove komunity v parku a pak uz jsme zase museli dal.