Waszyngton, cz.1 - Pentagon i Arlington

Flag of United States  , District of Columbia
Tuesday, August 3, 2010

Witamy!
Całe przedpołudnie jechaliśmy do stolicy, bo w planie mielismy pierwsze zwiedzanie miasta nastepnego dni. Atrakcji duzo, czasu malo.Podjechaliśmy najpierw pod Pentagon, podobno najwiekszy budynek na swiecie, ale musieliśmy szybko spier.... bo zaczeliśmy wzbudzac podejrzenia, krecac sie pod samymi oknami pentagonu vanem z przyciemnionymi szybami. Potem pojechalismy na cmentarz Arlington- w zasadzie to po drugiej stronie ulicy. Fajne spokjne miejsce, gdzie leza wszhytskie najwazniejsze osoby USA, m.in. bylismy na grobie Kennediego.

Aha przed eksploracja stolicy wjechaliśmy na chwilę do małej miejscowości Chantily, gdzie znajduje sie hangar z "samymi perłami lotnictwa cywilnego i wojskowego"(JAcek)
- pierwszy w słuzbie Concord
- Black Bird - CZarny Ptak
- wahadlowiec Enterprise
F16 i cała masa innych.
Nam sie nudziło, a Jacek biegal jak oszalały.........SZaleństwo bedzie kontynuował jutro, w muzeum macierzytsym w Waszyngtonie, gdzie mozna wejsc do kabiny Jumbo Jeta, zobaczyc samolot Liendberga, samolot braci Wright, i polatac na symulatorze  A 380.......

Mieszkamy przy samej bazie Adrews gdzie stacjonuje folota Baracka O. a wiec mamy za plotem Air Force One:)

Pa,do jutra

agi_i_oi_oi on

nooo, samolociki niecle furki tez by mi sie podobaly! :)) pozdrowionka & enjoyyyy