U wrót Karaibów.

Trip Start Jul 21, 2010
1
11
25
Trip End Aug 24, 2010


Loading Map
Map your own trip!
Map Options
Show trip route
Hide lines
shadow
Where I stayed
Co

Flag of United States  , Florida
Friday, July 30, 2010

Hej!

Byliśmy dzisiaj na Key West, czyli 200-km pas wysepek polaczonych groblami i mostami. Taki nasz HEL, tylko XXXLLL. Powiało Karaibami, krajobraz typowo karaibski, mocne rozluźnienie,wszedzie zauwazalny typowo poludniowo luz, piękne krajobrazy, genialny kolor wody, kilometrowe pasy rafy koralowej.
Po jedenj stronie mielismy Zatoke Meksykańską, a po drugiej Ocean Atlantycki, ale ropa tu jeszcze nie dotarła....

Byliśmy na najbardziej wysunietym na poludnie punkcie USA - tylko 90 mil, czyli 145 km do Kuby.
Potem pojechalismy kilka przecznic dalej pod dom Hemingway'a oraz poszlismy pod jego słynną latarnie. NIe wchodzilismy do środka, bo drogo, az 12 dolków, a w przewdoniku pisali ze nie warto.....
Przyjelismy model zwiedzania typowo amerykański - ze wzgledu na temperature i odleglosci..... w końcu jesteśmy w klimacie subtropikalnym.

Potem była plaza i próby ochlodzenia sie w wodzie 33 stopniowej....

Sam dojazd na Key west jest najwieksza frajda, bo
mijasz najwiekszy pomnik homara na swiecie
mijasz schrony na wypadek huraganu - a sezon huraganowy w pelni:)
pijasz pomnik ofiar huraganu
jedziesz 7 milowym mostem
mijasz trzy bazy US Army - w koncu do Kuby jest tylko 145 km, a nad glowa lataja cały czas mysliwce

W drodze powrotnej widzileismy krokodyla, który lezal niedaleko drogi...

Obecnie śpimy w południowej czesci Miami, skad jest blisko do Parku Narodowego Everglades, gdzie bedziemy jutro oglądac aligatory i maja nas przewiezc poduszkowcem po lesie namorzynowym, a popoludniu jedziemy juz na Przyladek Kanaveral- NASA.
Jak Jacek sie przebudzi to wklei zdjecia.


P.S> Tato we wrzesniu nie mam zadnego weekendu wolnego, wiec zostaje nam jedynie ostatni weekend sierpnia, po naszym powrocie (choc mamy juz zaproszenie od Igi na 28 sierpnia)..... musicie zdecydowac sami



Pata
Slideshow Report as Spam

Use this image in your site

Copy and paste this html: