Sea World /dzien roboczy

Trip End Aug 24, 2010

Flag of United States  , Florida
Wednesday, July 28, 2010

Dzisiaj dzien odpoczynku, Pata z dziewczynami pojechaly do Sea World obejzec pokazy Orek, delfinow itp, a ja zostalem w hotelu (z basemJ ) i zajalem sie logistyka dalszej czesci podrozy i nastepnej grupy. Trzeba było porobic rezerwacje, posprawdzac co ciekawego w oklicy itp. ( normalnie robi się to przed wyjazdem, ale wiecie ze byłem w wirze pisania mgr. i nie dalem rady). Tak wiec dzien relaksu, pogoda wysmienita, woda w basenie ok. 35, powietrze tyle samo albo i wiecej. Na wyjazdach firmowych troche się już napatrzyłem na delfiny dlatego szkoda mi było 78usd na wstep – będzie na kurczaki i indyki z Wall MartaJ.

K&A on

Czesc, dzieki za opisy z waszej podrózy ,cieszymy sie ze mozemy uczestniczyc z wami , zdjecia piekne i prosimy o wiecej.Zazdroszcze pokazu orek i delfinów, pozdrowienia od K&A&K

Justa on

Piszcie, piszcie, ja tez czytam na biezaco Wasze wpisy i ogladam zdjecia.