Thanksgiving week

Trip End Dec 29, 2012

Monday, November 19, 2012

Ponedeljek, 19. november

V ponedeljek sem se kljub temu da nisem imela predavanj zbudila zgodaj. Takoj ko sem odprla oci sem ze vedla, da sem tecna. Premikala sem se kot megla in nic se mi ni dalo. Zavzela sem kavc in gledala nanizanko za nanizanko. Po tako razburljivem jutru sem se stusirala in koncno odhitela v mesto, kjer sem se dobila s prijatli. Odlocli smo se za drsanje na drsaliscu v centru, na Union Squareu. Sposodli smo si drsalke in v dveh urah opogumli nekatere, ki niso se probali, naj poskusijo drsat, se ucili drsat za nazaj (neuspesno :D), se skoraj pobili med lovljenjem.. Tako lepo je, ko se nas dobi tolko na kupu in se neprestano zabavamo in smejemo. Se eno nepozabno popoldne! Po toliksnem trudu smo seveda sli na vecerjo, da smo nadoknadli izgubljene kalorije. Pred odhodom domov sva sla se z Michaelom na kratek sprehod in potem na postajo za domov.

Torek, 20. november

V torek se ni zgodilo nic posebnega. Vzela sem si cas in pisala blog, si pripravla torbo za pocitnice in se druzla doma.

Sreda - Sobota, 21. - 24. november

V sredo smo, ze v naprej pripravljene torbe, zlozili v avto in se ob deveti uri odpeljali proti jezeru Tahoe. Po 4 urah mirne voznje smo prispeli v Hope Valley, v manjse naselje s kocami za v najem Sorensen's. Najeli smo koco Knotty Pine, s stirimi lezisci, kuhinjo, kopalnico in skupnim prostorom. Vse je opremljeno v masivnem lesu, z elektricnim kaminom v kotu sobe. Koce se nahajajo sredi nicesar. Dvajset minut v obe smeri so prvi kraji. Za nakup zivil za malico smo se mogli zapeljat v Nevado. Ze drugic se mi je zgodilo, da sem z eno nogo stala v Californiji, z drugo pa v Nevadi :D
Vreme je bilo lepo, soncno, je pa snezilo par dni pred nasim prihodom. Vse je zasnezeno, vsi okoliski vrhovi so ze pripravljeni na smucarsko sezono. Sprehajali smo se po okoliskih sprehajalnih poteh. Psi so uzivali kot se nikoli. Miki smo oblekli v pleteno jopico, da je ne bi prevec zeblo. Indy obozuje sneg, tekel je kot zmesan in se ob vsaki priloznosti valjal v njem. Tomu je ze na prvem sprehodu zdrsnilo na ledu in preostanek dopusta je pocasi sepal za nami :D Igrali smo se druzabne igre, poslusali bozicno glasbo, jedli kot volkovi in na splosno pocivali.
V cetrtek smo se udelezili skupne vecerje za Thanksgiving v restavraciji Sorensen's. Posedli so nas za mizo s parom iz Santa Cruza. Kathleen in Kate sta bli super druzba. Vecerja je bla, kot se spodobi za ta najpomembnejsi ameriski praznik, ogromna! Za predjed smo se najedli razlicnih vrst sira in sadja. Za glavno jed je vsak dobil po pet zrezkov purana in zelenjavo ter krompir z neverjetno dobrimi omakami. Za sladico sem probala bread pudding in se dokoncno pripravla na zakol. Nikoli nisem se bla tolko sita!
V soboto smo se odpeljali domov. Cudovito je blo spet bit na soncu v Bay area, na visokih novemberskih temperaturah in brez snega. S Petro sva se takoj lotli pranja perila in do vecera je blo ze vse vse posuseno in posparvljeno.

Nedelja, 25. november

Po stirih dneh v gozdu, brez wifi in signala, sem se v nedeljo zjutraj zgodaj vstala in se takoj po malici odpravla v mesto. Vreme je blo cudovito! Ker ostali najveckrat spijo do 13h, sem se po mojem najljubsem Pier 39 sprehajala kar sama. Privoscla sem si palacinko, obiskala Hard Rock cafe, si ogledala lene morske leve ob obali...
Mimogrede. Med hojo po ulici sem si dopisovala in samo obcasno pogledala pred sabo, da sem se lahko uspesno odmikala mimoidocim. Kar naenkrat sem zaslisala glasno kricanje in nekaj zelenega kar je skoclo proti meni. V tisem sem seveda zakricala, mobitel skoraj odvrgla in se z velikimi ocmi, polnimi strahu, zastrmela predse. Pred mano je stal brezdomec, ogrnjen z dvema velikima vejama. Vse okrog je stala mnozica turistov, me gledala in se krohotala. Po zacetnem strahu sem se zacela tudi jst smejat in najbrz vsa rdeca v obraz nadaljevala svojo pot. Ne vem zakaj se take stvari samo meni dogajajo :D
Kasneje sem se pes ob obali, mimo plaze in Fort Mason parka, sprehodla do Palace of fine arts parka, kjer sem se dobila z Michaelom. Na Petrini super dekici sva prelezala nekaj ur, dokler sonce ni zaslo. Po prihodu domov smo s Petro in Tomom postavli bozicno-novoletno jelko in okrasili hiso z lucmi in okraski. Po tem smo si v druzbi utripajocih luci na jelki ogledali Tangled. Spet sem se nasmejala ob smrtno nevarni ponvi :D

Eva on

hahah ;) Ti si zzzzabavna ;) Upam, da si bogemu brezdomcu dala za kak hamburger, že ki si ga tako prestrašila ;D
Palace of fine arts deluje tako megastičen ;)
Jaz bi šeeee sliiiiik in še opisovanjaaaa...komaj čakam da se vrneš! :*