Geen nieuws, Goed nieuws!!!!!!

Trip Start Aug 07, 2003
Trip End Jul 2004

Flag of Uruguay  ,
Monday, January 26, 2004

Hallo iedereen,

ĄĄ Geen nieuws, goed nieuws !!

Nu toch weer even een verslagje van mīn drukke uruguayaanse leventje. Er is hier veel gebeurd, en heb nog steeds en druk programma.
Ik ga maar verder waar ik gebleven was. Nadat Floor weg is gegaag, ging ik al snel naar mīn nieuwe familie, die ik gelukkig al een beetje kende. Mīn nieuwe zus is namelijk een vriendin van mn vriendje. Ik heb nu 2 zussen Augustina en Maria, 15 en 17, en broertje Pablo 8 jaar. Mīn gastouders zijn gescheiden maar gaan gelukkig nog heel goed met elkaar om. Ik woon nu bij mn vader hoewel ik al een maand niet thuis ben geweest. Ik ben namelijk druk vakantie aan het vieren. 2 dagen voor oud en nieuw kmam ik in mn gezin, en 2 januari ben ik weg gegaag. Samen met Marcelo en wat andere vrienden gingen we 2 weken naar La Barra. De oma van Marcelo heeft daar een huis waar we verbleven. 2 weken lang zon, zee, strans, stappen. Je kent het wel, VAKANTIE. En dat dacht je dat het over was. Neeeeee, daarna een weekje in La Paloma, een ander badplaatje in het huis van een vriend. Nu even een rustdagje in Montevideo, we hadden namelijk een verjaardag van een drieling waar we toch ff heen moesten. En vandaag met de oom en tante van Marcelo gegeten, omdat we toch wel heeeel graag naar hun huisje willen in Valizas. We kwamen eigelijk gezegt dus gewoon ff de sleutel halen, haha. Het grappige is dat ik in deze hele maand niet veel bussen heb gezien. Het is hier namelijk heel gewoon om liftend overal heen te gaan. En aangezien niet iedereen het geld heen om van hut naar her te springen met de bus, doen we het maar liftend. Wel weer en ervaring, maar af en toe erg vermoeiend. Af en toe ben je er in een flits, maar het kan zomaar zijn dat we er een hele/ halve dag over doen, in de brandende zon.

Maak jullie geen zorgen, ik heb het nu allemaal goed overlegd met mīn familie en met YFU, dus dat ik weer gaan gezin moet wisselen zit er gelukkig niet in. Het gezin is echt veel leuker, en voel me goed op mn gemak met ze. En ik MOET wel vakantie vieren, want tot de 31e januari is er niemand thuis. De hele fam is gescheiden om vakantie!

Allemaal heel erg leuk dat vakantie gevier hier en daar, maar af en toe heb ik ook wel weer zin om naar mn nieuwe huisje en nieuwe familie te gaan. Aangezien ik er nog maar 3 nachten heb doorgebracht ben ik benieuwd hoe het verder gaat.

Ook de maand febuari staan we veel leuke dingen te wachten. Zo heb ik 6, 7, 8 een mid-orientacion van YFU, Ga ik de 8e voor 10 dagen naar Brasil, en komen mīn echte liefste ouders me bezoeken aan het eind van ferbruari. Wat ze volgens mij zelf nog niet weten is dat het hier dan carnaval is. Het zal wel niet zo groots zijn als in Rio in Brasil, maar toch een leuk Latin-carnaval.
Zoals ik ook met Floor heb gedaan, ontmoeten we elkaar in Buenos Aires. De stad is namelijk veel leuker en mooier om te bezoeken dan Montevideo. Wel komen ze als het goed is een paar dagen naar Montevideo om toch een beetje mn leventje hier te bekijken.

De eerste week van maart begint school weer. Ik weet er verder nog niks van, en denk er liever ook nog niet over. Ik denk dat ik het profiel economie ga kiezen, aangezien ik dat in nederland ook heb gedaan. ik zie het allemaal wel. Een uitwisselingsstudent zijn is toch alleen maar lol, een en al gein!!

Un beso enorme para todos,
Isis (Piolin (tweety)) Waar dat nou weer op slaat weet ik ook niet, maar ze hebben nu weer bedacht dat ik op tweety lijk. tjaa, als ze er bij van worden, rare uruguayanen, hiha.
p.s. er zit ook een foto bij van marcelo en ik. Ik met een dikke smile, omdat marcelo een ontzettende ouwe bril op had van een vriend, fito. Het is in Punta del Este waar we een daggie waren, lekker naar het strand, en uitgebreid eten.