Floor in Uruguay

Trip Start Aug 07, 2003
Trip End Jul 2004

Flag of Uruguay  ,
Saturday, December 20, 2003

Na een lange tijd weer een verhaaltje van mij. Er is hier heel veel gebeurd zoals de meeste van jullie wel weten. Ik zal ff kort een update geven, zit nu namelijk met Floor in een internetcafe.
Na La Paloma, en het bezoekje van Richard en Erin in Montevideo, ging ik met 2 vrienden naar zijn huis buiten Montevideo. Erg erlaxed, er was helemaal niks, alleen mooi weer en een mooi strand. 3 dagen rustig rustig, want toen ik trug kwam kwamen alle problemen. Toen ik namelijk trug kwam, zei me moeder me dat ik niet langer in het gezin kon blijven. Ze wisten namelijk niet waar en met wie ik was ofzo. Allemaal een misverstand, want ik dacht dat het allemaal goed zat. Binnen 2 uur moest ik mijn koffers pakken en zat ik het huis van een vrijwilliger van YFU. Hier ben ik 2 nachtjes gebleven, want zondag ging ik naar Buenos Aires. FLOOR!

Het was echt zo leuk om haar weer te zien na 4 maanden. In het begin was het echt even wennen om weer in het nederlands te praten. Ik begon spontaan spaans of engels tegen haar te praten, sloeg echt nergens op. Maar nu ben ik al weer helemaal gewend om weer veel nederlands te praten. In buenos aires allemaal dingen bezocht, was allemaal erg leuk. De fotos zien jullie allemaal wel een keertje, of ik zet ze op internet. Donderdag zijn we terug gevlogen naar Montevideo, hadden we nog bijna het vliegtuig gemist. Ik had namelijk verkeerd gekeken, en toen we 5 minuten te laat waren, zat iedereen ons te zoeken. Alle argentijnen op ons dak, niet te geloven. Was wel weer een belevenis, het leek wel een film. Toen we in het vliegtuig kwamen, zat iedereen ons met een chagerijnig hoofd aan te kijken, maar wij konden de lol er wel van in zien.

Nu verblijven we in een hotel met zn 2tjes, aangezien ik nog geen nieuwe familie heb. Er zijn wel 2 families die me in huis willen, moeten alleen nog even met YFU overleggen. Hopelijk mag ik in montevideo blijven, aangezien ik hier mijn hele leventje al heb. Ik moet maar rustig afwachten. Nadat Floor weg is, wordt er weer over families gesproken. Morgen gaan we waarschijnlijk naar Punta Del Este. Een badplaats ergens in Uruguay. Lekker op het strand liggen, van het mooie eer genieten. We zijn hier ook al 2 dagen naar het strand geweest, en we zijn al aardig verbrand, 2 Rudolphen.

Goed, we gaan nu weer naar het hotel. Ik vertel jullie snel hoe we het gehad hebben, en hoe het allemaal gaat met mn nieuwe gezin enzo.

tot snel, en een dikke kus Floor en Isis