11 september 2003

Trip Start Aug 07, 2003
Trip End Jul 2004

Flag of Uruguay  ,
Thursday, September 11, 2003

11 september, currect conditions: Sunny, 17 degrees!

Vandaag een lekker dagje, ben niet naar school geweest, m'n zus is ziek! dinsdag ook niet geweest, ben namelijk erg lui en kon m'n ogen echt niet open houden om 7 uur s'ochtends...Josefina: 'blijf toch lekker liggen'. Isis: 'OK!!!!!'.

Dit weekend was erg gezellig. Ff in het kort, vrijdag met z'n allen op stap geweest, zaterdag de heledag geslapen en s'avonds bij een vriendin 'mate' gedronken, zondag naar een voetbalwedstrijd geweest. Uruguay vs Bolivia ... 5 - 0. samen met Pa, Ma, broer en zus op stap. Daniel zit aandachtig naar de wedstrijd te kijken, en luistert met de fomuleknop op 35 naar de radio! Ana schreeuw net zo hard mee als Federico en scheld de tegenpartij graag uit. Ik heb me prima vermaakt, en was wel ff trots op mijn nieuwe landje!

Woensdagavond was er weer een wedstrijd. Paraguay vs Urugauy. Deze wedstrijd hebben we thuis met de hele familie, ooms en neven en nichten bekeken. Helaas werd het 4 - 1. Het sfeertje zat er anders aardig goed in. Er wordt bier, wijn en wiskey ingeslagen en verder allemaal lekkere dingetjes. De familie houd echt van gezelligheid!

Over 2 dagen ga ik naar Brazilie...de koffer staat al klaar, en Jose en ik zijn klaar om te vertrekken. Waar ik alleen niet zo blij mee ben, is dat ik 20 uur of langer in een bus moet zitten. Maar hopelijk is dat het meer dan waard!

Volgende week schrijf ik meer + foto's. kan eindelijk foto's op internet zetten. Na 3 weken is het pakketje eindelijk aangekomen. Dan merk je pas dat je echt aan de andere kant van de wereld zit!!!!
chau chau, Kus Isis