2 september

Trip Start Aug 07, 2003
Trip End Jul 2004

Flag of Uruguay  ,
Tuesday, September 2, 2003

HOLA Nederland!! Het is nu 2 september, volgende week ga ik met vriendinnen een week naar Florianopolis, Brazilie! Het is via een school, niet de mijne, dus er gaan aardig wat mensen mee. We hebben geen programma ofzo, dus we gaan lekker de hele week genieten van het mooie weer (hopelijk), lekker op het strand liggen, s'avonds op stap...het braziliaanse nachtleven ontdekken. Misschien leer ik ook nog een beetje Portugees.
pppfff, ik kom trug en spreek honderduizend talen.. haha, heb op school namelijk ook Italiaans en engels.. verder natuurlijk spaans en nu portugees.. het moet niet gekker worden.
In November ga ik met YFU naar Buenos Aires, Argentinie. En in December is het plan, dat Floor komt! echt tof, kan me er nu al op verheugen. De rest van de plannen horen jullie later wel. En we gaan hier de zomer tegemoet. Het weer wordt nu al beter. Vandaag was er veel zon, Jose en ik hebben de hele Ramblas afgelopen, wat een eind. Het strand en het uitzicht is echt super hier, en zeker als het zonnetje schijnt

Verder heb ik op school literaruur, filosofie, sociologie, wiskunde en geschiedenis. De wiskundeleraar heeft 6 jaar in nederland gewoond, wel grappig, ben je in Uruguay kun je nederlands praten. Hoewel ik hem moeilijk kan verstaan, en toen die boos op me werd sprak ie helaas in het Spaans..ik weet nu - hou je muil tijdens de wiskundeles ppf -

Ik ben al druk foto's aan het maken. Maar aangezien het pakje uit Nederland er al 3 weken over doet, kan ik de foto's nog niet op de computer zetten. Dus nog ff geduld 'por favor'