20 augustus

Trip Start Aug 07, 2003
Trip End Jul 2004

Flag of Uruguay  ,
Wednesday, August 20, 2003

Daar was ik weer...mijn eerste weekje in Montevideo zit erop. Ik heb het nog steeds super naar mijn zin, en begin een beetje te wennen aan alles hier. Vrijdag hadden we een theaatervoorstelling van een vriendin van Josefina...ik begreep er natuurlijk niks van, en daarna wilden we met zn allen op stap. Maar omdat al die meiden hier (ja het is moeilijk te begrijpen) een kop kleiner dan mijn zijn vroegen ze om ID dus dat werd hem niet, volgende keer beter. Verder doe ik doordeweeks niet zo veel.. sochtends naar school, en smiddags thuis en beetje relaxen of met vriendinnen naar de Ramblas ofzo. Verder had ik deze vrijdag een feest, van 5 mensen die jarig waren.. erg gezellig. Ze draaiden Spaanse muziek, Combia, wel ff wennen en leren hoe ik er op moet dansen. Maar ik heb er een jaar de tijd voor dus dat moet lukken.

iets meer over der familie,
Josefina, mijn zusje is heel aardig. Ik kan goed met haar opschieten. ook met haar vriendinnen klinkt het goed. Ik lig over 20 dagen met hun op de mooie stranden van Brazilie!!!
Joaguin, de jongste broer, zie ik niet zo vaak. Hij is vaak op zijn kamer, tv te kijken, muziek te luisteren of te slapen ik weet het niet. Federico zei dat ie af en toe van die periodes heeft dat ie alleen maar slaapt..nu dus! hij is een beetje verlegen denk ik.
federico is heel leuk, kan erg met hem lachen. Hij komt vaak ff gezellig kletsen of leert ie me weer wat spaanse woorden.
Daniel, mijn vader is altijd hard aan het werk. Hij gaat sochtend vroeg weg en komt savonds laat pas thuis. Hij is directeur van een reisbureau. Hij heeft samen met Ana voor 30 jaar gratis de hele wereld rond gereist. Nu reizen ze niet meer zoveel omdat ie een nieuwe hobby heeft gevonden.. schilderen. Wel gaan we in februari naar Cuba, echt geweldig.. en aangezien hij en zn familie gratis kunnen reizen.. hopelijk beschouwd hij me nu ook als familie ;)
Ana werk in het ziekenhuis en heeft zo af en toe een patient. Veel werkt ze niet, ze is vaak thuis.
dan hebben we nog een hond...bah! gelukkig is dat beest altijd buiten. en een kat. eerst waren we aardsvijanden, probeerde ze me altijd te bijten, maar we hebben vrede gesloten!
ooh en niet te vergeten een zwembad in de thuis.. hij is niet zo groot en nu is het nog te koud.. maar in de zomer is het wel erg lekker.

Sorry mensen ik moet nu stoppen, heb weer spaanse les. begin al steeds meer te begrijpen, gaat de goeie kant op