Helsinki / Helsinki

Flag of Finland  , Southern Finland,
Monday, July 16, 2012

12.7.2012          Helsinki (FIN)      Km: 61727          Helsinki / Helsinki

Now I had enough time sightsee the most important in Helsinki. But now I've to look where I can stand for the night, because the hostel is booked out. With a bit of whining, I now got a one-bedroom for the price of a 4- bedroom. Intermediary being, the parts have arrived and so hopefully it will go back tomorrow. Must still looking for the bus to Vantaa and make a reservation for the ferry to Tallinn.

************************************

Hatte nun genügend Zeit um in Helsinki das wichtigste anzuschauen. Musste aber zuvor noch schauen, wo ich ein Bett kriege, da übers Wochenende mein bereits gebuchtes Zimmer schon besetzt ist. Mit ein bisschen Jammern bekam ich nun ein Einer-Zimmer zum Preis eines 4er-Zimmers. Mittlerweilen sind auch die Ersatzteile eingetroffen und so wird es hoffentlich morgen wieder weitergehen. Muss noch den Bus nach Vantaa heraussuchen und eine Reservation für die Fähre nach Tallinn machen.