Sõidame Boholil ringi

Trip End Jun 11, 2012

Flag of Philippines  , Visayas,
Tuesday, May 15, 2012

Täna võtsime rolleri. No tegelikult oli see rohkem selline ratas millega mägedes saab sõita. Korralik vedrustus ja mootor oli ka võimsam. Tavalise rolleriga me poleks peateele küll saanud. Käisime tarsiere vaatamas. Tõesti ei tea kuidas neid eesti keeles kutsutakse. Leemurite sugukonda kuulub. Sissepääs oli vist 30php. Mingi pisike metsatukk oli ära piiratud aiaga ning teerajad sees. Igal pool kus need loomakesed istusid, oli siis üks töötaja, kes näitas näpuga tarsieri asukoha ära. Ise poleks kindlasti neid üles leidnud. Välguga ei tohtinud pildistada, vaikselt pidi rääkima ja puudutada ei tohtinud. Need on väga ägedad loomad. Kui lähete Boholile, siis laske kohalikel kindlasti neid näidata endale. Seal kus meie käisime, see oli liiga turistikas. Ja silmad olid neil poolkinni. Me muidugi käisime keskpäeval ka. Õhtul on nad aktiivsemad.
Edasi šokolaadi mägede poole. Teel olles sõitsime läbi "Man Made Foresti" See lihtsalt jääb tee peale ette ning pappi keegi ei küsi. Me lihtsalt peatusime mingil hetkel kinni ja tegime pilte.
"Chocolate Hills" oli äge. Sissepääs 50php. Ärge nendelt piletimüüjatelt vett ostke. Seal kohapeal saab ka nii puuvilju kui juua osta. Meil endil oli jook kaasas, sest ikka meeletu palavus on seal Boholil. Tuult nagu üldse pole kuskil ja päike kõrvetab mis hirmus ja niiske ka veel pealekauba. Šokolaadi mägesid saab vaadata kahest kohast. Me käisime ainult ühel pool. Ja neid mägesid soovitan ma ka kindlasti vaatama minna. Väga vinged ja need ainulaadsed terves maailmas. Tannust nii palju, et väga väga tubli oli. Korduvalt kreemitasin ta sisse kuna päike on armutu. Põletust pole siiani saanud. Seekord istus Tannu motikal olles päris ees. Hoidis lenksust kõvasti kinni ja oli väga väga õnnelik :)
 Kuna T-le polnud ikka veel leidnud sobivat pluusi, siis otsustasime sõita Lobocisse. Seal olles aga avastasime et kõht tühi ning T. pani ette, et võtame selle Loboc River Cruise. Et saab ilma vahtida ning samal ajal süüa nii palju kui jõuad. 300 söök + 100 php sõit. Üks karastusjook oli hinna sees. Nii et olge sellega ettevaatlikud! Sõit ise ok, aga toit nüüd küll kõige parem polnud. Asjad kuivand ja üldse mitte head ühesõnaga. Kartsin, et tänu krevettidele on kõht lahti. Lõpuks sõin ananassi ja arbuusi ainult. Tannule meeldisid mingid kohalikud krõpsud.
Siis oli meil vaja veel shopata. Point selles, et T-l polnud mitte mingisugust ilusat valget pluusi olemas. Otsisime mis otsisime, aga njetu. Nüüd räägin natuke varasemat värki, kui Eestis olime. T. tahtis kaasa võtta mingi pluusi mida ta juba kandnud oli, aga kuna nii tähtis päev, siis mina soovisin, et oleks ikka ilus ja uus. Minu vaimusilmas ostame mingi linase valge pluusi ja kõik on ilus. Enne reisi noomisin oma meest, et kindlasti ei osta me ühtegi T-särki. Kuna tal neid terve hunnik. T muidugi nii nunnu ja nõus minuga. Toonitasin veel mitu korda, et ühtegi T-särki ei osta... Ja nüüd... Nüüd tuligi välja see et turistidele oli ainult sellised pluusid mõeldud. Kohalikele endile polnud samamoodi ei midagi muud. Nii et mis te arvate, mis me ostsime? Haahaa. Valge T-särgi :D Ja seegi oli tarsieri pildiga :D
 Siin oli meie lemmikrumm odavam. 78 kohalikku.
Õhtul einetades tegi T. ettepaneku minna sauna. Jaaaa seal on saun. Herbal-saun, aga ikkagi. No muidugi olin nõus. Nagu meil kuumusest vähe veel oleks, eksole :) 200php oli ühele inimesele.
Sauna läksime kahekesi. Jätsime Tannu söögikohta läpakast "Cars2" vaatama. Perenaine hoidis ka igaks juhuks veel silma peal. Saun asus söögikoha all, nii et polnud kartust, et laps liiga kaugel oleks meist olnud. Saunaks oli väike väike hütike, kus põranda keskelt tuli auru sisse. Natuke eemal oli siis ahi, seal köeti ja suunati aur sauna. Vette oli lisatud mingid raviõlid. Täitsa mõnus oli. Aur võttis alguses hinge kinni. Eukalüpt oli üks koostisosadest. Vahepeal käisime puhkamas ja siis tagasi. Ega seal mingit eesruumi polnud. Ja dušš oli ka tehtud sinna kõrvale, et said külma veega ära loputada. Ei midagi fäänsit. Peale sauna võtsime massaazi. Mõlemale korraga tehti. Lõpu poole hakkas Tannu multikat vaadates ära väsima ning käis meid vaatamas ning küsimas, kaua meil läheb. A massaaz oli minule valus. Selline tunne nagu oleks masseeritud hoopis konte. Jalgu ei saanud alguses üldse masseerida, sest ma kardan kõdi ning see oli kõdi ja valu segune. Itsitasin päris korralikult.