Crows Nest NP

Tuesday, May 8, 2012

Version traduite plus bas

May 8, Crows Nest NP

A small park for our last camping night... quite cold at that height, yet well maintained and with a bush shower, which made us laugh! Quite an inventive system really and Fabyan got it all on tape on how to use it. Tomorrow, we have rented a home in Brisbane for our last few days in Australia... so many things to do between cleaning the campervans and getting reorganized for the next leg of our trip! Corinne

8 Mai, Parc national Crows Nest

Un petit parc pour notre dernière nuit de camping...plutôt froide à cette altitude, mais un parc bien entretenu qui contient aussi une douche « des bois" qui nous a bien fait rire. Une invention intéressante et Fabyan s'est fait filmé pour montrer comment elle marche. Demain, nous avons loué une maison à Brisbane pour nos derniers jours en Australie... tant de choses à faire entre nettoyer les camper vans et réorganiser nos sacs à dos avec notre futur départ pour la Nouvelle Calédonie. Corinne