Pilot beach

Friday, April 13, 2012

Version traduite plus bas

April 13, Pilot beach

Since Lance has his big camera working again, he has started to take more photos of animals and plants...so, here are some of them...we particularly like the many colourful perrots that fly everywhere and that we hear constantly, ever since we have landed in Australia. So many birds everywhere... way more than in New Zealand!!

Tristan caught some fish again out here and the sea seems warmer... I am waiting for further up North though! We had a nice walk on the peninsula and the camping, though not really allowed, was great for one night! Corinne

13 April, Pilot beach

Puisque Lance peut à nouveau utiliser son gros appareil photo, il a recommencé à prendre des photos d'animaux et de plantes...alors, en voici quelques unes. Nous aimons en particulier tous les perroquets et perruches qui volent au dessus de nous et que nous entendons constamment... depuis que nous sommes arrivés en Australie, ils ne nous ont pas quittés et il semble y avoir beaucoup plus d’oiseaux ici qu’en Nouvelle Zélande.

Tristan a à nouveau attrapé quelques poissons et l’eau est plus chaude, même si je vais attendre plus au Nord pour me baigner. Belle ballade vers la péninsule et le camping, même si pas trop supposé être un camping, était super! Corinne