De laatste dag

Trip Start Jul 07, 2013
Trip End Jul 26, 2013

Flag of United States  , Florida
Thursday, July 25, 2013

Daar lig ik dan, languit op bed met mijn laptop op mijn buik mijn voorlopig laatste blog te typen. We zijn aangekomen in het Holiday Inn in Clearwater Beach, met wederom een geweldig uitzicht op de zee. We worden verwend!

Vanmorgen begon de lange reis terug naar Clearwater Beach, 3,5 uur rijden bij dit paradijsje vandaan. Het viel ons zwaar om het prachtige stekkie op Captiva achter ons te laten, maar met het sluiten van de deur voel ik me ook weer een stukje dichterbij mijn beestjes. En daar wil ik nu echt heel graag naar toe want vanmorgen kreeg ik bericht van het thuisfront dat mijn lieve Gyzmo, de rode kater, door de buurtjes naar de dierenarts was gebracht met een verschrikkelijk smerig abces in zijn wang ;-( Gelukkig heeft de dierenarts het goed schoon kunnen maken en met de goede zorg van de buurtjes moet het echt goedkomen, maar damn.......wat voelde ik me machteloos! Arme rode stakker! De eerste twee uur zaten we allebei even in een grafstemming, maar nadat we even hardop hadden uitgesproken dat hij in goede handen was, en ook de dierenarts nog even persoonlijk gesproken hadden, konden we het toch ook loslaten. We konden simpelweg niets doen, zelfs niet eerder naar huis als we zouden willen, dus hup......schop onder onze kont en er het beste van maken. En dat hebben we echt geprobeerd, maar de fut is er een beetje uit. We zijn er allebei gewoon aan toe om naar huis te gaan. Dus hangen we nu lekker op onze hotelkamer, en doen we lekker niets meer.

Morgen wordt een lange reis terug, en overmorgen komen we dan pas aan, dus jullie zullen het echt zonder blog moeten doen nu ;-) Gelukkig zie ik een heleboel van jullie weer in levende lijve  of op Facebook en voor alle mensen van het Floridaforum.....bedankt voor alle leuke berichtjes!! Nu zijn de rollen weer omgedraaid en kan ik weer van jullie verhalen gaan genieten voorlopig ;-)

Suus on

Gyzmo heeft er niets aan als jullie je daar druk maken dus geniet idd nog ff van je rust...er word heel goed voor m gezorgd! :-))

Dus nog ff lekker genieten.....

Alvast een goede reis gewenst en zaterdag weer heerlijk THUIS!!!

XX

Michelle on

Good to have you back soon! Tot snel + een pootje van Goofy

P&M/W&C on

Lieve vakantie(zit er bijna op)gangers, we zien er naar uit jullie (eerst bij de bagageband en daarna) bij de arrivaldeur te zien. Kijken wie er het bruinste zijn!!!

KiekenMich on

Fijne terugreis en veel plezier bij het verwelkomen van de beesteboel ! Bedankt voor de leuke stukjes leesvoer ! Ik heb genoten !

Cindy on

Hopelijk is jullie kat inmiddels weer opgeknapt, herken het gevoel, je kunt niets doen en hoewel je weet dat hij goed wordt verzorgd voel je je machteloos. Bedankt voor het bijhouden van de blog, heb er echt van genoten, je hebt een ontzettend leuke schrijfstijl!