De wifi-dief op de vlucht

Trip Start Jul 07, 2013
Trip End Jul 26, 2013

Flag of United States  , Florida
Wednesday, July 24, 2013

Hoi allemaal,
Hier dan eindelijk weer een blog met foto's ;-) wat betekent dat we weer internet hebben!!!!! Maar.....niet in de villa. Mijn lieve paps reageerde namelijk op het vorige blog met de opmerking dat de Amerikaanse overheid alles volgt wat je via internet communiceert!!! Dat betekent dat de strategie van de WiFi-dief zo klaar als een klontje was. Er restte ons dus niets anders dan zo snel mogelijk onze biezen pakken en naar de andere kant van Florida te vluchten. We besloten op een eiland, genaamd Captiva ,neer te strijken. Maar liefst 4,5 uur rijden bij Kissimmee vandaan!

Dus daar zitten we dan.........wat een ellende! Er was alleen nog plek in de Honeymoonsuite. Met uitzicht op zee nog wel.........hoe krijgen ze het verzonnen. Het lijkt wel of alles tegen zit de laatste dagen. kijk toch eens met wat een uitzicht we het moeten doen.

En tot overmaat van ramp blijven we hier 2 dagen!! (overigens is dit blog alleen nog te lezen voor de mensen die zich ingeschreven hebben, en loopt het bericht via een server in Rusland, Japan, Alaska en Tokio, zodat we niet te traceren zijn)
Tja, wat moet ik nog meer vertellen. Het enige wat we gedaan hebben verder is onder een parasolletje zitten, een sapje drinken, een boekje lezen, en van pure verveling naar een zonsondergang zitten kijken.

En nu zonder gekheid.........jongens, het is alsof ik in het paradijs terecht ben gekomen. Het is zoooo mooi dat ik mezelf steeds even in mijn arm moet knijpen om zeker te weten dat ik niet droom. Ik heb wel honderd keer geroepen: "dit geloof je toch niet, dit kan toch niet". Wat een voorrecht om dit mee te mogen maken, om hier te mogen zijn! Ik voel me klein, nietig en zoooo dankbaar!! Het liefst zette ik jullie allemaal op het eerste beste vliegtuig, om dit zelf live mee te kunnen maken. Als vandaag of morgen de jackpot van een paar biljoen op mijn straat valt, dan doe ik dat ook echt goed? Ik weet het........de kans dat je door de bliksem geraakt wordt is groter dan dat je de jackpot wint, MAAR........die bliksem hadden we al bijna te pakken, dus het geluk staat aan mijn kant ;-)

Bereid jullie maar alvast mentaal voor........het blog van morgen zal kort zijn, aangezien ik van plan ben de laaste dagen van mijn vakantie ook echt even te relaxen. We hebben zoveel gedaan de afgelopen dagen, dat je bijna vergeet dat je vakantie hebt ;-) En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn want ik moet hier lang op teren!
Tot morgen allemaal!!

Meike on

Woluwe,Woluwe, Woluwe, wat heeeeeeerlijk!

Geniet lekker en rust nog even lekker uit!
Dikke kus voor jullie.

Caar on

Mooi! Lekker genieten! Dat ben je natuurlijk de hele tijd aan het doen:-)!
Maar inderdaad even in de relaxmodus!

Suus on

Wow...wat een mooie foto's zeg...fijn om te weten dat jullie nu ook nog ff lekker gaan genieten nu!
Deden jullie al maar nu in de FLEX stand!!!! X

Michelle on

Beautiful! Geniet nog van je vakantie! X

Natascha on

Geweldige foto's zeg! Even benieuwd wat voor camara jullie hebben? Lekker nog genieten daar!!

ellen on

Amai ik zou ook wel op het strand daar willen zitten en kijken naar het zonnetje dat ondergaat.
Tgaat voor volgend jaar in mei zijn :-)

Pascal on

Geniet lekker van je laatste dagen.
maar wat moeten we nu smorgrns vroeg gaan doen mmmmmm.
afkicken!
Have fun.

Cindy on

Prachtig!!!! En geniet nog even lekker!

ina on

pas op he sander, Pamela Anderson is ook ontdekt door een prachtige foto. Hou Hylke in de gaten, en de American boys uit de buurt van haar.