Kelly Park in Rock Springs

Trip Start Jul 07, 2013
Trip End Jul 26, 2013

Flag of United States  , Florida
Friday, July 19, 2013

Vandaag zijn we naar Apopka geweest. In Apopka ligt Kelly Park/ Rock Springs. Dit is een natuurlijke bron die omhoog borrelt uit een grot daar. Het water is kristalhelder en heeft een flinke stroming. Mensen komen uit alle uithoeken van Florida om op de binnenband van een autoband de rivier af te drijven. Om de rivier heen ligt een netwerk van boardwalks zodat je aan het eind van de bron (25 minuten verder) met je bandje door de prachtige natuur weer terugloopt naar het begin. En dit herhaal je gewoon de hele dag ;-)

Nou ik kan je vertellen dat we hebben genoten!!! Zowel dobberend in de band, als lopend door het water als zwemmend onder water. Buiten wat vissen, spinnen en eekhoorns hebben we helaas weinig dieren gezien, maar er komen daar zelfs bruine beren voor en ook de bobcat. Dat waren ook leuke foto's geweest van mij knuffelend met een bruine beer ;-) maar helaas, die blijven jullie bespaard.

Rond een uur of 14:00 hielden we het wel voor gezien en dat was maar goed ook want we stapten echt net de auto in en toen brak het noodweer los!
Eenmaal thuisgekomen, ben ik lekker in het bad gekropen. Een constructie met plastic keukenfolie zorgde ervoor dat het bad niet leeg liep hahaha.
's Avonds zijn we nog lekker uit eten geweest en vanavond kruipen we er vroeg in want morgen gaat om 05:00 de wekker al!! Als het weer geen roet in het eten gooit, gaan we een echte (onbemande) raketlancering van dichtbij meemaken!! Wordt vervolgd ;-)
Voor de liefhebbers weer een impressie met video ;-)

Marleen on

Jemig wat een helder water en wat mooi daar. Bijzonder !!!

Suus on

Ahh.....Super allemaal zeg!!!

Cindy on

Leuk filmpje, mooi daar zeg! Nog nooit geweest, toch maar eens doen :-)

finette on

geweldig weer!!! jullie hebben het echt heerlijk!